Hästar är bäst!

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2013

godmorgon typ..

Av Freia Vahlsten Svennas - 17 augusti 2013 12:45

Råkade försova mig lite. För jag hade råkat lagt en filt över min mobil och hade lågt ljud så jag hörde väl inte. xD

Men sen vaknade jag vid tolv i alla fall.


Har som sagt inget planerat idag, kanske vara med Ida och kolla klart på den där dokumentären..

På tal om dokumentären läste på: http://northons.blogg.se/ . Att det är 91 styckna som tagit livet av sig nu, alltså det är helt sjukt!! Vi har forlorat 91 systrar (och bröder tror jag). (1D-family you now, directioners är familj).

Läste även att channel 4 (som dokumentären visades på kanska ska stämmas).

Hoppas.


Ps. Förlåt om det kanske blir lite mycket o m one direction nu, men ni som inte bryr er/gillar dem behöver inte läsa.



-Lite opassande bild men vi kör på den.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Freia Vahlsten Svennas - 20 augusti 2013 22:14


Av Freia Vahlsten Svennas - 18 augusti 2013 15:22

Den nya bloggen som jag ska dela med Ida och Vilma heter: http://enkopingsryttare.horseworld.se/ . Vi har inte hunnit fixa en design en, men Ida håller på med en nu tror jag.   Har bara kommit 2 inlägg just nu, men det kommer såklart fler.   ...

Av Freia Vahlsten Svennas - 18 augusti 2013 13:34


Ida har redan skapat en blogg som vi ska ha. Men jag och Vilma vet inte lösenordet än. Men när vi gjort nåt inlägg och fixat lite länkar jag den hit.   Där kommer jag lägga upp videon vi gjorde igår och skriva om ridpasset hos Dreamy. Hon var l...

Av Freia Vahlsten Svennas - 18 augusti 2013 00:08


Ville bara säga godnatt! Och ber verkligen om ursäkt för den dåliga uppdateringen, bara 3 inlägg!! Usch.. Lovar bättre uppdatering i morgon, har inte haft tid idag.     ...

translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Skapa flashcards