Hästar är bäst!

Alla inlägg den 23 december 2012

Av Freia Vahlsten Svennas - 23 december 2012 23:01

Gick hem till Vilma för några timmar sen och gjorde fler knäckebröd.

Med glasyr. Trött,trött,trött och åter igen trött på glasyr.



btw förlåt för dåligt uppdatering...

Har inte typ kommit på nått att skriva om.

Av Freia Vahlsten Svennas - 23 december 2012 17:53

Ska försöka göra mitt bästa.


 


Av Freia Vahlsten Svennas - 23 december 2012 15:43

Vi red i paddocken i stället för det var så pigga. Till och med Happy!!!

Men jag red honom dit och en liten stund i paddocken.

På vägen dit nosade han på en häst som stod i hagen, sen sprang han iväg, fick knappt stopp på honom.

Sen i paddocken var han lite bråkig, gick in i Vilma. Sen bockade han, men då hann inte Vilma filma. Sen fick jag ut han på spåret. Då bockade han en gång till, och Vilma filmade det. :)

Sen började han och Dreamy småbråka lite.


Efter ett tag hoppade jag av honom, för han var läskig. Mobba mig inte!

Så då red Åsa Happy ett tag.

Jag tog Dreamy och ledde runt henne. Sen hoppade jag upp, och hon var jätte nervös, så jag hoppade av, mobba mig inte!!!


Sen gick vi hem, men jag tror hästarna tyckte det var kul att komma ut. Fast om jag ska erkänna var det kul när han bockade,men inte när han gick in i Dreamy, det var det som var läskigt. Och när hästen är jätte nervös som Dreamy brukar vara, så tycker jag att det är LITE läskigt att sitta på.


Här är en film!

hej då

Av Freia Vahlsten Svennas - 23 december 2012 12:41

Vi ska åka till hästarna snart och jag ska få rida Dreamy igen!! :D


 

Tidigare månad - Senare månad

translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards