Hästar är bäst!

Alla inlägg den 26 december 2012

Av Freia Vahlsten Svennas - 26 december 2012 19:48

Dagens Outfit (när jag red):

  

Fast när jag hade skrittat ett tag, tog jag av täcket.


Dagens outfit i stallet:

 


Dagens humör: Pigg och glad

Dagens hiss: Fick komma ut en sväng idag.

Dagens diss: inget


Dagens sötnos:

 


Av Freia Vahlsten Svennas - 26 december 2012 19:23

Dagens Outfit:

 


Dagens frisyr: utsläppt

Dagens smink: inget

Dagens humör: Ledsen över att Bruno dog men glad för att jag hyr Totte.

Dagens sms: Har inte fått något sms idag

Dagens hiss: Var i stallet, hos Totte-gubben! 

Dagens diss: Bruno är borta...


Dagens Iphone skal:

 


hej då

Av Freia Vahlsten Svennas - 26 december 2012 15:53

Hej! Kunde bara filma en gång med min mobil för sen hade jag förmycket kort och filmer. Så Åsa filmade med Vilmas sen. 


Red barbacka som jag sa.

Först skrittade jag i 10 minuter. Totte kändes jätte pigg. 

Och medans jag skrittade gjorde jag skänkelvikningar och framdelsvändningar. Totte var jätte duktig.

Seden travade jag typ ett halvt varv. 

Och man vågade typ inte göra någonting för en tant som var där sa att vi inte fick skritta på spåret (även fast hon gjorde det själv) och det kändes som att vi var ivägen. Och det var inte så kul. 

Sedan började jag galoppera och Totte hade en jätte skön galopp och det kändes som shettisgalopp. (Älskar shettis galopp). Jag har ridit honom förut men han har varit sjuk. 

Och så red vi runt lite random. 

Vi red i ungefär 1 timme. 

Sen skrittade vi av ute och jag tog bort några foton så Åsa kunde ta lite kort.


Och i morrn blir det dressyr lektion. Då ska jag ha sadel.



Om Vilma lägger upp filmerna från hennes mobil så kommer jag lägga upp den här också. 



 

Jag-Totte! <3   Vilma-Loulou! <3


 


 

Älskar min lilla pålle! <3


 

 

Min banan i sin pyjamas


 

Tottes julpynt!



Av Freia Vahlsten Svennas - 26 december 2012 11:53

Hej!

I dag är det första dan vi ska hyra och idag ska vi rida själva i ridhuset. Och jag tror jag ska rida barbacka,det är så kul! :D FILM tror jag kommer!


 

Av Freia Vahlsten Svennas - 26 december 2012 00:00

Hejsan! Nu tänkte jag ha en fråge stund. Har inte haft det på länge.

Det är bara att fråga på. Svarar på allt!


Svara i video om jag får mkt frågor.


Tidigare månad - Senare månad

translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards