Hästar är bäst!

Alla inlägg den 22 december 2012

Av Freia Vahlsten Svennas - 22 december 2012 22:31

Jag  tycker att den är mycket bättre när Darin sjunger.

För Magnus han sjunger jätte segt på den ibland, och den är liksom inte bra då, när Magnus sjunger. Och han sjunger "Då är du den vackrast jag mött" eller nått sånt.


Och när Darin ändrar om lite när han sjöng i "så mycket bättre" så sjöng han "du är den vackraste jag mött" och sjöng snabbare. Det lät mkt bättre då. Och jag tror han ändrar om på fler ställen. Usch vad jag älskar den låten, när Darin sjunger.


Vad tycker ni?


Darin:


Magnus Uggla:


hej då



Av Freia Vahlsten Svennas - 22 december 2012 21:17

  Fick lite damp,men jag vill rida henne snart.



Men om vi åker, senare i morrn.


Så tror jag att Dreamy kommer springa i väg. Pga, hon är lite piggelin.

Happy kommer efter i full galopp. Pga. Kan inte stå/vara ensam.

Dreamy går omkull. Pga. Hon snubblade i snön.

Happy snubblar över Dreamy. Pga. Han är klumpig.

Vilma och jag dör. Pga. Vi får 2 hästar över oss.

Dreamy dör också. Pga. Hon får Happy över sig. (Biffen)

Happy klarar sig. Pga. Han har inget över sig.

Happy somnar. Pga. Han ligger på 3 sköna madrasser!



Nej, skoja bara. Men jag tror att Dreamy kommer springa iväg.


 

Dreamy!





Av Freia Vahlsten Svennas - 22 december 2012 15:15

Åsa behövde städa eftersom att det snart är julafton.


Men i morrn ska vi åka om vi får för Annika (Dreamys ägare). Det kommer säkert bli kul,fast Dreamy kommer säkert vara pigg eftersom att hon inte gått på länge. Och Happy kommer vara seg eftersom att han inte gått på länge. För han tappar sin kondetion skit lätt. För han motioner sig INTE i hagen, som Dreamy.

Vi ska nog rida ut,fast jag vill helst rida i paddocken,för sist vi var där, så sprang hon runt runt och jag fick inte stopp på henne så jag fick lov att styra in i stängslet. Och när jag red ut på henne förut sprang hon iväg. So I'm nervous! Teddy får nog vila. Men kommer antagligen ta julbilder på han också.

Så headern kommer i morrn.


Och vi ska åka 10, så får inte gå och lägga mig 02.30 idag. För då vaknar jag typ 12.00

 

Dreamy och Happy! <3


 

Teddy! <3




Av Freia Vahlsten Svennas - 22 december 2012 13:40

Vilma länkade min blogg.

Så jag länkar hennes,här: http://vilmapettersson.bloggplatsen.se/


  

Vilma


Av Freia Vahlsten Svennas - 22 december 2012 13:23

Idag ska jag försöka tjata mig till att åka till Dreamy och dem. Dels för att ta julbilder och så skulle jag vilja rida henne efter typ ett år.


 

Dreamy!   



Wow

Av Freia Vahlsten Svennas - 22 december 2012 12:55

Tack

Av Freia Vahlsten Svennas - 22 december 2012 01:52

 

ses senare idag. (kl är ju över 12)


godnatt sov gott :)

translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards