Hästar är bäst!

Alla inlägg under mars 2013

Av Freia Vahlsten Svennas - 31 mars 2013 23:55

 


Av Freia Vahlsten Svennas - 31 mars 2013 23:40


Mina intressen.



-vara med djur.


-ridning


-kompisar


 

 

 

Av Freia Vahlsten Svennas - 31 mars 2013 23:30

Nu ska jag gå och lägga mig.
Kommer nog somna ganska fort för jag är super trött.

Men vi ses i morgon och jag ska försöka hinna göra ett inlägg innan vi åker till Teddy.

Av Freia Vahlsten Svennas - 31 mars 2013 21:16

Måndag: Åka till Teddy som de flesta säkert vet.


Tisdag: stallet


onsdag: ingen aning


Torsdag: ingen aning


Fredag: rida


Lördag: ingen aning


Söndag: tävla Magic



Av Freia Vahlsten Svennas - 31 mars 2013 20:07

♥ Jag längtar tills i morgon när vi ska åka till Teddy, för det kommer säkert bli jätte kul.

 

♥ Jag längtar tills på söndag för då ska jag tävla, fast ändå inte för dagen efter är det skola.

 

♥ Jag längtar tills det är sommarlov dels för att det är skönt att slippa skolan, och så ska jag kanske åka ner till skåne och träffa Therese och så är det ridläger på säva.

 

♥ Jag längtar till dagen jag får en häst, om jag ens får en häst...

 


Av Freia Vahlsten Svennas - 31 mars 2013 17:28

Hej!

I dag åkte jag till Linda och där fick vi påskägg och åt påskmat. 


Först lekte jag och Emma häst, som vi brukar göra, ibland låtsas vi att vi är hästar och hoppar själva och ibland rider Emma på mig. Och hon är verkligen super lätt!!


Sedan åt vi och efter lekte jag och Emma lite till och efter det gick vi ner till fyren och påvägen dit red Emma på mig hela vägen. Det blev lite tungt efter ett tag men hon väger ju bara 16 kg så. Vid fyren lekte vi inte nudda mark, gick på isen och så. 

Och sedan när vi skulle gå hem så red hon en liten bit och sen  gick vi ut på isen och då fanns det "hinder" där och då fick Emma rida när jag hoppade över. 


Eller innan vi gick till fyren så letade vi efter påskäggen och när vi hade hittat de så gömde vi varandras och letade. 


Och i kväll är det bulldog och ponnyakuten, och då ska Emma kanske komma, och i morgon ska vi åka ut till Teddy så får Emma rida honom.


Men det var jätte kul idag men jag är ganska trött eftersom att jag fått vara häst.


Här är lite bilder.


Ni ser mig va? Lila byxor.

Olle

 

Fick 200 kronor istället för ett påskägg


 

och så fick jag 2 påskägg

 

 

I ett låg det massa godis.




 

Och i den andra låg det lite godis och det här mobilskalet:

 

-

Av Freia Vahlsten Svennas - 31 mars 2013 12:09

Av Freia Vahlsten Svennas - 30 mars 2013 23:31

  • Det är jätte bra skådespelare.

  • Jag gillar zombie filmer

  • Den är spännade och det kan hända ganska oväntade saker ibland.

  • Jag gillar den bara! Ni som inte har sett den, NI MÅSTE SE DEN!! Och den är inte heller så läskig och det är bra tycker jag!

 

Fast den är lite sorglig ibland.


translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards