Hästar är bäst!

Direktlänk till inlägg 30 december 2012

Top Gun ♥

Av Freia Vahlsten Svennas - 30 december 2012 23:15

Totte heter egentligen Top Gun.


Jag är jätte orolig över honom, i fall han är halt.

Och för ett tag sen hade han också halt, så det kanske kom tillbaka,I don't know.

När jag såg att han började gå lektioner igen blev jag jätte glad, över att han var frisk.

_______________________________________________________________________________________________________


Under de här 5 dagarna har jag och Totte lärt känna varandra jätte bra. Han har blivit min favvo häst, en  av mina absoluta favvohästar.

Han har blivit min bästa vän.


Han är en perfekt ponny åt mig, perfekt storlek, en häst med en stor personlighet, super snäll, och han är ju också bra att rida.

Som någ några vet så älskar jag att hoppa, men Totte får inte hoppa så högt pga sina ben. Men jag bryr mig inte om det, han är bäst ändå.

Gud vill ha den där underbara hästen!!!

Han är ju ganska gammal, 18 år (om jag inte minns fel) och gammla hästar är en bra första häst.

När man sätter sig ner i spiltan tar han alltid ner huvudet, och är jätte gosig.

 

Han är mitt ♥!

Gud vad jag älskar den där hästen alltså!!

Emma min kusin fick skritta lite på honom (hon är 5 år) och då tog han det jätte försiktigt!

Och typ så fort man klappar honom ¨så tar han fram öronen och ser jätte glad ut.

Han är och kommer alltid vara den underbaraste flugskimmeln som funnits!


 

Jag tror inte så många fattar hur mycket den här ponnyn betyder för mig och hur mycket jag älskar honom.


Han är helt fantastisk!


Min underbara stjärna!


 

Jag kommer älska dig tills mitt hjärta slutar slå!   

Du är en ponny med ett stort   !



Du är min solstråle!   




Jag är så glad att just DU blev min hyrhäst över jullovet!


 



 
 
Ingen bild

vilma

30 december 2012 23:51

Loulou betyder samma sak för mig<3

Fast jag hinner knappt skriva om henne på min blogg.. Hon är också min absoluta favvohäst <3

Freia Vahlsten Svennas

31 december 2012 10:46

ok

 
Ingen bild

Vilma

30 december 2012 23:52

Vad betyder "en stor personlighet"

Freia Vahlsten Svennas

31 december 2012 10:48

orkar inte förklara

 
Ingen bild

Vilma

1 januari 2013 15:14

?

Freia Vahlsten Svennas

1 januari 2013 19:46

?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Freia Vahlsten Svennas - 20 augusti 2013 22:14


Av Freia Vahlsten Svennas - 18 augusti 2013 15:22

Den nya bloggen som jag ska dela med Ida och Vilma heter: http://enkopingsryttare.horseworld.se/ . Vi har inte hunnit fixa en design en, men Ida håller på med en nu tror jag.   Har bara kommit 2 inlägg just nu, men det kommer såklart fler.   ...

Av Freia Vahlsten Svennas - 18 augusti 2013 13:34


Ida har redan skapat en blogg som vi ska ha. Men jag och Vilma vet inte lösenordet än. Men när vi gjort nåt inlägg och fixat lite länkar jag den hit.   Där kommer jag lägga upp videon vi gjorde igår och skriva om ridpasset hos Dreamy. Hon var l...

Av Freia Vahlsten Svennas - 18 augusti 2013 00:08


Ville bara säga godnatt! Och ber verkligen om ursäkt för den dåliga uppdateringen, bara 3 inlägg!! Usch.. Lovar bättre uppdatering i morgon, har inte haft tid idag.     ...

translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards