Hästar är bäst!

Alla inlägg under december 2012

Av Freia Vahlsten Svennas - 22 december 2012 01:17

Hej!


Jag heter Freia och är 11 år snart 12.


Jag rider på ridskola och även i rönna. Jag har ridit i 6 år på ridskola men jag red Teddy när jag var ca 1 år.



Jag har 9 djur. 2 hamstrar, 2 marsvin,3 kaniner och 2 katter.


Min favorit hästar heter,Teddy,Joppe,Pärla,Magic,Helmut,Dreamy,Totte och Ina!

Jag är i stallet väldigt ofta och tjatar om att få en häst varje dag.


Här på bloggen kommer ni få läsa om: Mitt liv, hästar, mina djur, åsiktsinlägg och andra saker.


Jag har en bästis men hon bor i skåne, och jag har aldrig träffat henne, men i sommar kanske.


Som person är jag: lite blyg i skolan men  oftast glad. Kommer inte på fler saker om hur jag är som person.


Kommer inte på mer att skriva. Men hoppas ni stannar kvar här.

Och jag skriver unegfär 5-10 inblägg per dag.


               


Tidigare månad - Senare månad

translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards