Hästar är bäst!

Alla inlägg under december 2012

Av Freia Vahlsten Svennas - 27 december 2012 19:02

Glömde att ja tog kort på Citrus när han låg ner.

 

Av Freia Vahlsten Svennas - 27 december 2012 18:41

Jag saknar dig!

I miss you!

Ek mis jou

أنا أفتقدك

Կարոտել եմ քեզ

i miss

galdu i

আমি আপনাকে মিস

липсваш ми

Jeg savner dig

makaligtaan i mo

tu me manques

eu sinto a súa falta

i λείπεις

હું તમને યાદ

mwen manke ou

אני מתגעגע אליך

मुझे आपकी याद आती है

chailleann tú i

ég sakna þín

Mi manchi

あなたがいなくて寂しいです

איך פאַרפירן איר

ಐ ಮಿಸ್ಸ್

Et estrany

我想念你

저는 당신이 그리워요

ja vam nedostajati

i ພາດທ່ານ

i te requiret

Ми недостасуваш

ik mis je

Jeg savner deg

دلم برات تنگ شده

tęsknię za tobą

eu sinto sua falta

Я скучаю по тебе


 


På utsidan kanske jag ser glad ut, men på insidan gråter jag.


Av Freia Vahlsten Svennas - 27 december 2012 16:54

Innan lektionen började skrittade vi fram själva.

Och idag var det dressyr. 

När vi skulle trava, så var Totte jätte pigg och travade som en travhäst! :D 

Men när vi skulle galoppera blev han ganska seg. 

Och sen fortsatte han  vara det hela lektionen. 

Och när han blev seg kom mitt dumma problem fram. Hade det ett tag, men sen försvann det men idag kom det tillbaka i slutet av lektionen. Det är att jag typ har lite förlånga tyglar... :( Skit jobbigt. 


När lektionen slutade så gosade jag jätte mkt med Totte. Jag tror att han börjar bli en favvohäst! :)

Och han är riktigt gosig och snäll! Underbara pållen!   


Film kommer sen,fast Vilmas pappa filmade mest henne,men jag är med lite på Totten! 


Imorgon skulle jag ha ridit lektion, men jag strök mig för jag vill rida självständigt. Så jag tror att jag ska rida ut i morgon med Vilma.


Tog inga kort på honom idag. 

Så ni får en gamal bild.


 


Av Freia Vahlsten Svennas - 26 december 2012 19:48

Dagens Outfit (när jag red):

  

Fast när jag hade skrittat ett tag, tog jag av täcket.


Dagens outfit i stallet:

 


Dagens humör: Pigg och glad

Dagens hiss: Fick komma ut en sväng idag.

Dagens diss: inget


Dagens sötnos:

 


Av Freia Vahlsten Svennas - 26 december 2012 19:23

Dagens Outfit:

 


Dagens frisyr: utsläppt

Dagens smink: inget

Dagens humör: Ledsen över att Bruno dog men glad för att jag hyr Totte.

Dagens sms: Har inte fått något sms idag

Dagens hiss: Var i stallet, hos Totte-gubben! 

Dagens diss: Bruno är borta...


Dagens Iphone skal:

 


hej då

translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards