Hästar är bäst!

Alla inlägg under december 2012

Av Freia Vahlsten Svennas - 29 december 2012 22:07

Lilla Totte.

 


Av Freia Vahlsten Svennas - 29 december 2012 22:01

Ska ha hopplektion i morgon, den börjar kl 11.00 så måste vara i stallet kl 10.00. 

Och jag måste gå upp kl 09.00. 

Så idag måste jag gå och lägga mig tidigt, typ 00.00


-älskade pålle

 

hoppas det går bra i morgon.


Av Freia Vahlsten Svennas - 29 december 2012 20:18

Det är nog att kunna skriva åsikter och att andra läser dem. 

Och har man ganska hög statistik jag har typ 100-200 om dan. Ibland mer eller mindre.

Men oftast 100-200.

Och när så många läser så är det ju mer som vet vem man är och det är riktigt kul.


Men även att man kan skriva om ridturer och så vet ganska många hur det gick.

Och man kan skriva massa inlägg som andra läser. 

Och det är kul att få kommentarer man blir skit glad, om det är något snällt. Fast jag har alldrig fått någon elak  kommentar.


Man kan lägga upp bilder på sina djur,kul att rätt så många vet vilka min djur är. 


Jag älskar också att skriva och ta kort och lägga upp bilderna någonstans. 


Men det är att många vet vem man är, vad man gör, hur man rider, djuren m.m


Ett stort tack till er som läser min blogg!   



btw, saknar dig Ina! 

 



Av Freia Vahlsten Svennas - 29 december 2012 19:28

Alledeles nyss åkte vi och kollade på när ett företag eller vad det är, smäller raketer. Här är en video. 



Av Freia Vahlsten Svennas - 29 december 2012 19:26

Vilmas mamma filmade i ridhuset och Vilma filmade ute. 

Och Vilma satte i hop videon.



Av Freia Vahlsten Svennas - 29 december 2012 18:36

Har fixat jätte mycket med djuren,gosat och så!  

Love my animal! 


Har även fixat foderstatar åt kaninerna,hamstrarna och marsvinen. 

Tror att det blir bra. Om de blir smalare så kommer jag ge mer mat om det blir tjockare så kommer jag ge lite mindre mat. 


 

Av Freia Vahlsten Svennas - 29 december 2012 16:48

Är ju hos Åsa nu, så ni får 2 bilder på  katterna som jag tog förra veckan som jag inte visat här. 


 

Mini Hoppe! <3

 


 

Cookie! <3



 

Vitnos! <3



 

Cookie,Vitnos och Pelle! <3



 

Pelle! <3



 

Vitnos! <3



 

Bobbo! <3

 


 

Norpan! <3



 

Ulf och Valter! <3



 

Ulf! <3



 

Valter! <3



 

Ulf och Valter! <3

 

 


 

Leopard! <3



 

Tiger! <3




Av Freia Vahlsten Svennas - 29 december 2012 16:45

Dagens outfit (har typ haft ridbyxor hela dan,men bytte till mjukisbyxor):

 


Dagens frisyr: Utsläppt

Dagens smink: Inget

Dagens humör: Ledsen och glad över att få hyra en av världens underbaraste hästar

Dagens hiss: Var hos Totte! 

Dagens diss: William dog   


Dagens Iphoneskal:

 



translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards