Hästar är bäst!

Alla inlägg under december 2012

Av Freia Vahlsten Svennas - 25 december 2012 14:31

Nu har jag kollat ett tag och hittat en del, kul att kolla även om jag kanske aldrig kommer få en häst.


Och jag bryr mig om den är trafiksäker, snäll i hanteringen och så. Hittade en som bara hade hoppat små hinder,men den var snäll i hanteringen och så. Man kan ju öva och så, eller så kanske det inte är någon hopphäst.

Men det är så klart kul om den kan hoppa högt, men det är inte det viktigaste.

 

Iris! <3

Av Freia Vahlsten Svennas - 25 december 2012 14:23

Hittade en jätte fin! 

Den verkar perfekt, här är länken: http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=682089


om jag bara kunde få en häst!! 


Så här den ut,

Fin ponny säljes. Hästar säljes

vill ha vill ha vill ha

Av Freia Vahlsten Svennas - 25 december 2012 13:15

Hööks och granngården har stängt nu på juldagen. Och jag behöver köpa julklapp till Vilma (för jag har inte hunnit).


Och dem öppnar i morrn och då ska jag börja hyra Totte. Så då kanske jag inte hinner, men får försöka. 

Längtar verkligen tills i morrn. 


Känner på mig att det här kommer bli en tråk dag, om jag inte åker till någon häst! :D


   


 

sötis! <3



btw, saknar lilla Ina!

 



Av Freia Vahlsten Svennas - 25 december 2012 01:27

Jag finns inte, skumt att jag kan skriva detta xD

Av Freia Vahlsten Svennas - 25 december 2012 00:41

Jag såg Vilmas, video hur hon had filmat. Och hon filmade bara sakerna.  Jag tänkte inte på det.

Innan så tänkte jag  filma mig själv och så håller jag upp sakerna,men det gick inte själv.

 


Av Freia Vahlsten Svennas - 25 december 2012 00:01

För ingen ville filma mig just nu. 

Och jag försökte själv men det gick inte. Så i morgon kommer videon i stället.


 


Av Freia Vahlsten Svennas - 24 december 2012 19:34

Blev riktigt nöjd, men jag fick ingen pålle :'(


Men kommer kanske hem till Åsa snart och då ska jag göra videon! :)


 

gamal bild, på mig och Rufus! <3



translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards