Hästar är bäst!

Alla inlägg den 16 augusti 2013

Av Freia Vahlsten Svennas - 16 augusti 2013 21:52

Har ni sett dokumentären om directioners?

Jag hörde talas om den idag så jag blev lite nyfiken på den.


Hittade dokumentären på youtube och håller på och kollar just nu och usch! De är helt galna. En tjej skrev såhär till Harry på twitter "why wont you follow me?! Should I kill myself" och en massa saker. Till exempel hur stora deras ni vet vad är..

Seriöst, vi är inte såna!!

Sen var det en tjej som var en Larry shipper och läste Larry fanfic inför hela världen.

Men som sagt, de var helt galna. Och ni tror typ alla att alla directioners och Larry shippers var helt dumma i huvudet och hela våran fandom mobbades. (de här med Larery shippers läste jag på en novellblogg).


Men i alla fall så blev de så mobbade att 42 styckna (!!!) tog livet av sig. På¨bara 2 dagar..


Dumma dokumentär och dumma mobbare..Tycker även väldigt synd om one direction, liksom 42 fans tar livet av sig för en dum dokumentär.


Av Freia Vahlsten Svennas - 16 augusti 2013 19:43

Idag är det ju sista dagen på sommarlovet och sen är det helg. Jobbigt, jobbigt, men är som sagt ganska taggad.

Men det var en ganska tråkig sista dag, har knappt gjort någonting, kollat lite på titanic på youtube. Den är så sorglig..

Vart ute lite och motionerat katten, hon var jättegosig och då sprang jag iväg och då kom hon efter i full fart.

Det var Tiger och hon har blivit riktigt fet så det är bra med motion.


I alla fall, nu tänkte jag berätta vad jag ska göra under helgen:


Lördag.

-Gå upp ungefär vid 8, så man inte sover bort halva dagen, det är jag ganska bra på. Kan ibland sova till typ 12.00, inte bra!! Och igår gick jag ju upp tidigt och det var riktigt skönt faktiskt.


Har faktiskt inget planerat på lördag.



Söndag.


-Samma som på lördag, gå upp tidigt. Måste vänja mig inför skolan och så.


-Kanske åka till Dreamy, gärna rida en långritt. Haha, hoppas det. För annars är långritten knäckt.. Nej men vi hade faktiskt bestämt att vi skulle rida en långritt på sommarlovet.


____________

Juste kom på en sak jag längtar till med skolan. Vi ska kanske åka till London! LONDON!!! Där one direction bor! Hoppas man får se en skymt av dem då. Tror vi ska åka till London i alla fall, vi får en ny rektor, så man vet ju aldrig..

 


Av Freia Vahlsten Svennas - 16 augusti 2013 17:10

Både bloggarna var jättefina och jag kunde inte bestämma vilken som skulle vinna. 

Så jag lottade. 


Och vinnaren blev denna  tjej. 


Så grattis och tack till er som var med.   




Av Freia Vahlsten Svennas - 16 augusti 2013 15:18

 Har verkligen tappat motivationen, kommer knappt på nått att skriva.

Så ni får jättegärna skriva vad ni vill läsa om.


 


Av Freia Vahlsten Svennas - 16 augusti 2013 13:17

Jag behöver snurra läderna när jag rider Dreamy och det behöver inte Åsa och det är ganska jobbigt att ändra hela tiden. Och eftersom hon bara skulle rida en stund så hade hon i min stigbygelslängd.

_________________________________________________________________________________


 

 

 

 

 

translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards