Hästar är bäst!

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2013

I'm back

Av Freia Vahlsten Svennas - 2 augusti 2013 17:45

Nu är jag tillbaka från ridlägret och det känns sjukt tråkigt!

Har varit så kul att rida varje dag och vara i stallet varje dag, känns lite som att man har en egen häst, på ridlägret tycker jag.

Och sen är det så himla tråkigt att veta att man kanske aldrig kommer få rida den hästen igen, så innan jag hoppade av min lilla ponny så kramade jag honom länge. Och när man kommer hem är det så tråkigt för innan kunde man gå till stallet när man ville, det var liksom bara några meter ifrån huset vi sov i.


Har även vart ganska skönt att slippa blogga, ta ett litet break från datorn och mobilen. Så jag har haft som en liten bloggpaus, men nu är jag tillbaka. Skrev ju lite tidinställda men man märker ju att läsarna tycker det är roligare med lite livebloggning också, då statistiken sjunker lite när man är borta. Men tyvärr har jag varken hunnit eller orkat blogga. Hade inte heller internet på min mobil, så i så fall skulle jag behövt låna Vilmas och det äår ju inte säkert hon vill låna ut in mobil.

På tal om mobiler. Så la jag min mobil i min ponnys ryktpåse, och sen glömde jag den.. Så den ligger där just nu och jag måste verkligen åka dit snart igen annars kanske den försvinner. Men faktiskt så var det inte mitt fel, utan Åsa tjatade hela tiden på att vi skulle åka hem.. Saknar den lite nu..


Nu kanske ni undrar varföpr jag skriver "min ponnys" och inte namnet, men jag ska avslöja vem jag fick i nästa inlägg. För jag kommer skriva om dagarna i olika inlägg.



-Finaste Helmut! Det var så himla skönt att träffa honom igen, saknat honom så mycket. Och idag när jag sa hejdå till honom så gjorde han mig så himla glad!! Höll på att spricka av glädje, men det får ni veta i ett annat inlägg som kanske kommer om ett par dagar. Älskar den här ponnyn så sjukt mycket, kan inte ens beskriva, han är helt underbar.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Freia Vahlsten Svennas - 20 augusti 2013 22:14


Av Freia Vahlsten Svennas - 18 augusti 2013 15:22

Den nya bloggen som jag ska dela med Ida och Vilma heter: http://enkopingsryttare.horseworld.se/ . Vi har inte hunnit fixa en design en, men Ida håller på med en nu tror jag.   Har bara kommit 2 inlägg just nu, men det kommer såklart fler.   ...

Av Freia Vahlsten Svennas - 18 augusti 2013 13:34


Ida har redan skapat en blogg som vi ska ha. Men jag och Vilma vet inte lösenordet än. Men när vi gjort nåt inlägg och fixat lite länkar jag den hit.   Där kommer jag lägga upp videon vi gjorde igår och skriva om ridpasset hos Dreamy. Hon var l...

Av Freia Vahlsten Svennas - 18 augusti 2013 00:08


Ville bara säga godnatt! Och ber verkligen om ursäkt för den dåliga uppdateringen, bara 3 inlägg!! Usch.. Lovar bättre uppdatering i morgon, har inte haft tid idag.     ...

translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards