Hästar är bäst!

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Freia Vahlsten Svennas - 2 januari 2013 21:21

* Åka till TOTTE!!! :D


* Ha en lektion, bommar. Fast tror nästan inte att det blir så, för det var bara jag och Vilma anmälda, och om det är färre än 3 som anmält sig, ställs lektionen in. Men vi får se om någon mer anmäler sig. Annars ska vi rida fritt i ridhuset-


* Kanske åka till Helmut! :D


 

söta Helmut! <3

Och

 

söta Totte! <3


Av Freia Vahlsten Svennas - 2 januari 2013 21:17

Dagens outfit:

 


Dagens frisyr: utsläppt

Dagens smink: inget

Dagens humör: glad

Dagens hiss: Träffade Totte

Dagens diss: inget


Dagens Iphone skal:

 

Av Freia Vahlsten Svennas - 2 januari 2013 20:28

* Jag älskar att se på zombie filmer, tycker de är spännande.

Som till exempel "The walking dead", den är jätte bra förutom att en häst dör, människan kunde dött i stället.



känsliga tittare varnas!

stackars häst...





Av Freia Vahlsten Svennas - 2 januari 2013 17:52

Nu är det bara 3 dagar kvar som jag hyr Totte.

Känns jätte tråkigt.


Önskar att jag hyrde honom hela tiden eller att han var min egna häst.


 

Världens finste lilla häst! <3


Av Freia Vahlsten Svennas - 2 januari 2013 17:48

Dagens outfit:

 


Dagens humör: Pigg och glad

Dagens hiss: Fick en jätte god tårta

Dagens diss: (ingen aning)


Dagens sötnos: Jag

 



Av Freia Vahlsten Svennas - 2 januari 2013 17:39

Idag red vi fritt i ridhuset, och Totte va jätte pigg och glad.

Övade ganska mycket på volterna idag, och ibland gick han väldigt fint!   

Då var han lite seg. Men på spåret var han pigg!

Jag red med sadel idag, och jag har mycket svårare för att sitta ner i traven än vad jag har när jag rider barbacka,i alla fall på Tottis!

Men är jätte nöjd med dagens ridpass, för man har ju världens bästa häst!


Red ungefär 1 timme.


Btw: Totte blev jätte glad över sin tårta!   


 

Glömde att ta kort idag, och ingen filmade idag. Men visst är Totte sötaste i hela världen?



Av Freia Vahlsten Svennas - 2 januari 2013 11:38

1. Först tar man  ett knäcke bröd, ett runt.



2. Sedan har man på blötlagd betfor.

 


3. Sedan skär man morots bitar. Och lägger på brödet.

 


4. Lägg på betfor på morotsbitarna.

 


5. Sedan skär man äppenbitar.

 


6. Lägg på betfor på äppelbitarna.

 


7. Ta ett till knäcke bröd, lägg på betfor över hela.

 


8. Sätt på hästgodis. Jag tog 4 som ni ser.

 


9. Lägg på knäcke brödet på det andra.

 


Nu får vi hoppas att Totte tycker om denhär! :)



translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards