Hästar är bäst!

Alla inlägg den 26 januari 2013

Av Freia Vahlsten Svennas - 26 januari 2013 23:00

Fast videokamran är den enda som verkar funka..

Av Freia Vahlsten Svennas - 26 januari 2013 22:11

Dagens frisyr: utsläppt
Dagens smink: inget
Dagens humör: glad
Dagens hiss: var hos Teddy
Dagens diss: Teddy smet
Dagens body butter: ingen
Dagens outfit och dagens I Phone skal:

Av Freia Vahlsten Svennas - 26 januari 2013 22:05

Dagens humör: glad och busig
Dagens hiss: löshoppades och var lös, så kul
Dagens diss: vet ej
Dagens outfit och dagens sötnos:

Av Freia Vahlsten Svennas - 26 januari 2013 19:19

Magic och Totte?

Av Freia Vahlsten Svennas - 26 januari 2013 19:17

Får bli ett mobil inlägg, orkar inte vänta på den där sega datorn.

Idag åkte jag och Vilma till Teddy. Vi löshoppade honom.
Först fick han springa runt lite i paddocken, medans jag och Vilma satte upp ett hinder. Vi tog kort första gången och då hoppade han väldigt fint. Sedan fick han hoppa på den höjden igen. Efter det höjde vi, och då smet han, dock bara upp till Inad stall och då fick jag tag på honom. Sedan fick han hoppa det hindret 2 gånger till. Och sedan fick han springa av sig medans vi städade undan hindret.
När vi var klara så smet han igen och då sprang han hem. Vi blev skit oroliga och hoppades på att inte hans ägare skulle se honom. Men det gjorde hon, fast hon var inte arg på oss. Sedan mockade jag Teddys box och då fick han stå i Dreamys box och då la han sig ner och rullade. Men Vilma som hade kameran var ute och tog kort på Happy och Dreamy. Och precis när hon kom in och tänkte ta kort på honom ställde han sig upp.

Vilma kom på att hon hade en kamera hemma, så vi tog med den idag och tog kort med den. Så bilderna kommer i ett annat inlägg.

translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards