Hästar är bäst!

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Freia Vahlsten Svennas - 3 januari 2013 23:14

Jag orkar tyvärr inte göra det där tillbaka blick på 2012 inlägget just nu, fast som tur var sa jag att jag bara kanske skulle göra det, men i morgon ska jag nog orka göra det inlägget.


Men nu ska jag jobba på en header åt mig, gjorde än åt Vilmna, dock har hon inte satt dit den, hon kanske inte vill ha den vem vet, men såhär ser i alla fall headern ut.

'

 

min ska ungefär också se ut såhär.

Av Freia Vahlsten Svennas - 3 januari 2013 23:04

Dagens outfit:

 


Dagens frisyr: utsläppt

Dagens smink: inget

Dagens humör glad

Dagens hiss: hade bommar och det gick super, tack vare fina Totte! :)

Dagens diss: bara 2 dagar kvar tills jag inte är hyrryttare på min älskling längre.. :(


Dagens Iphone skal:

 

Av Freia Vahlsten Svennas - 3 januari 2013 22:59

Dagens outfit när jag red:

 


Dagens humör: Glad

Dagens hiss: hade bommar

Dagens diss: fick ingen tårta


Dagens sötnos: Jag

 


Av Freia Vahlsten Svennas - 3 januari 2013 22:41

Idag blev det lektion för det var några fler som hade anmält sig.

Det var cavaletti lektion.


Totte var jätte duktig, han snublade KNAPPT en ända gång när vi red över bommarna. (Ingen filmade idag heller   )

Vi red väldigt mycket på volten, där kan Totte vara lite seg, fast idag var han ganska pigg ibland. Det låg en bom i volten som vi red över. Skitt,trav och galopp.

Första gången vi galopperade på volten, fick jag knappt fram honom i galopp.

Men de andra gångerna gick det bra!


Fast i slutet när vi galopperade så saktade han typ av hela tiden vid bommen, och ställde sig och kollade på de som red fritt på andra delen av ridhuset. Men annars var hon hur duktig som helst.


Vi hade Emma idag, och jag hade aldrig haft henne, men hon är hur bra och snäll som helst!   


 


Sen tog jag en bild på, Citrus,Pompe och Eddie.


   Citrus



  Pompe



  Eddie



Lite sent men, bättre sent en aldrig!

Av Freia Vahlsten Svennas - 3 januari 2013 20:14

Snygga bilder, I know! :P

Av Freia Vahlsten Svennas - 3 januari 2013 19:30

Kan inte blogga från mobil,för jag har inga pengar. Men snart ska vi fika, och jag ska snart åka hem, och då ska jag blogga om ridlektionen, dagens Freia,dagens Totte och om tillbaka blick på 2012,tror jag, sen kommer jag blogga om andra saker. Men jag kan säga att Totte var jätte duktig idag. Älskade pålle. Bloggar från deras Ipad, och det går ej att lägga upp bilder.

.

Av Freia Vahlsten Svennas - 3 januari 2013 16:36

kan inte skriva om ridlektionen än för jag måste åka och fira, en av mina kusiners pappa.


Men jag ska fråga om jag får låna en dator, fast då kan jag dock inte lägga upp bilder, så jag ska försöka blogga från mobilen.

-Just nu får ni en väldigt gamal bild på mig och Totte.

 

translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards