Hästar är bäst!

Alla inlägg den 20 januari 2013

Av Freia Vahlsten Svennas - 20 januari 2013 21:59

I morrn är det skola, tummen ner! Men vi slutar i alla fall tidigt.

Av Freia Vahlsten Svennas - 20 januari 2013 20:05

Dagen frisyr: utsläppt
Dagens smink: inget
Dagen humör: glad
Dagens hiss: vet ej
Dagens diss: skola i morrn och aset är jobbigt att det inte finns någon datot hemma just nu. Och det är jobbigt att blogga från mobilen.

Dagens outfit och IPhone skal:

Av Freia Vahlsten Svennas - 20 januari 2013 20:00

...han är en riktig allround ponny. Jätte duktig på att hoppa och fin i dressyren.

...Han är väldigt nafsig. När man gosar med honom brukar han nafsa i någonstans. Och ibland brukar han bitas.

...Han har jätte fin hopp teknik.

...Ibland i dressyren brukar han böja halsen.

...Många har honom som favorit häst. Och det är nog för att han är bra att rida och så är han mysig att hantera.

Av Freia Vahlsten Svennas - 20 januari 2013 17:03

Hej!

Vi har ingen dator hemma just nu, så jag måste blogga från mobilen. Och ibland när jag bloggar från mobilen brukar det bli frågetecken efter meningar som jag satt punkter efter. Så det är ju lite jobbigt. Men jag har typ sett på the Walking dead hela dan.

Men i alla fall har sakerna från hööks kommit nu! ?

translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards