Hästar är bäst!

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Freia Vahlsten Svennas - 22 januari 2013 23:05

Skrev ett inlägg om dagen i skolan men nu såg jag att det inte hade publicerats. Så jag tar det lite kort.

På sy slöjden fick vi lära oss sy. Set var super kul :)
På idrotten hade vi Volleyboll, skit svårt.

Av Freia Vahlsten Svennas - 22 januari 2013 22:59

I morrn har vi sov morgon men idag i skolan frågade Jennifer om vi kunde gå tillsammans i morrn och då sa jag ja. Och då skulle hon komma till mig kl 07.45 Fast sedan kom jag på att vi har sov morgon men sedan var hon inte i skolan längre. Så jag får helt enkelt skippa sovmorgonen. Åhh blir så trött på mig själv i bland!!!!!

Av Freia Vahlsten Svennas - 22 januari 2013 22:04

...Mina ute kaniner har nattlampa.
...Jag stör mig på att vissa nybörjare säger att det är enkelt att rida när de bara sitter på hästen och åker runt medans någon leder. För det är faktiskt väldigt svårt att rida.
...jag hatar när man säger deru även fast jag gör det själv.
...Jag hatar sånna som bara vill rida rida rida det är ju även viktigt att borsta och vara med hästarna.
...Jag älskar att se på programmet "det okända". Det är så spännande fast när man ska gå och lägga sig inbildar man sig att det står massa svarta skuggor bredvid sängen.
...Jag drömmer ofta om att mina favorit hästar dör eller skadas, usch!

-ni får ögon bilder på Totte och Helmut. Helmuts öga är bilden högst upp och Tottes längst ner.

Av Freia Vahlsten Svennas - 22 januari 2013 21:53

När vi kom till stallet så gick jag först till Magic och testade grimman, han blev jätte fin i den ?
Och så gosade jag med honom, gick även till Totte.

Sedan gick jag och Vilma upp till cafeterian och köpte kokosboll. Sen gick vi och kollade när några red :)
Därefter fodrade vi.

Innan vi skulle åka hem var jag hos Totte, Magic, Caramia och Loulou.

Jag glömde mobilen men Vilma tog kort och jag ska få låna de.


Skulle egentligen bloggat från datorn men precis när jag skulle skriva inlägget blev den jätte seg så jag kunde inte blogga från den.

Ni får andra bilder på Magoc,Totte, Caramia och Loulou.

Av Freia Vahlsten Svennas - 22 januari 2013 18:22

Hoppe ville vara med på bild.

translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards