Hästar är bäst!

Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Freia Vahlsten Svennas - 23 januari 2013 22:43

I mitt hus såklart.

1. Jag skulle tagit ut djuren och gå till någon granne och fråga om hamstrarna och marsvinen kunde få komma in, om det var vinter.
2. Tagit min mobil.
3. Tagit med datorn.
4. Tagit med pengar.
5. Tagit med böcker
6. Tagit med kläder
7. Gosedjur :P
8. Tandkräm och tandborste.

Det var nog det jag skulle satsat på, men jag skulle först och främst tagit ut djuren.

Av Freia Vahlsten Svennas - 23 januari 2013 21:48

Först gick vi till cafeterian.
Sedan gick och kollade när en tjej som heter Karro red. Han var super duktig.
Sedan gick jag till Totte och efter det fodrade vi ridskolestallet själva.
Efter det gick jag till Magic och så tänkte jag ge stallkatten mat men jag hittade ingen mat. Och katten var super hungrig. :(

Men här är lite bilder.

Av Freia Vahlsten Svennas - 23 januari 2013 15:55

Som jag skrev så gick inte Jennifer i skolan så jag slösade verkligen bort sovmorgonen.

Men på idrotten så åkte vi pulka. Jag åkte med Vilma och Nassim. Det var super kul! Men det var även tråkigt för killarna gick i vägen hela tiden.
Sedan gick Vilma in och spelade pingis. Så jag och Nassim åkte själva. Och jag var en häst åt Nassim och drog upp henne för backen. :)

Av Freia Vahlsten Svennas - 23 januari 2013 15:55

Som jag skrev så gick inte Jennifer i skolan så jag slösade verkligen bort sovmorgonen.

Men på idrotten så åkte vi pulka. Jag åkte med Vilma och Nassim. Det var super kul! Men det var även tråkigt för killarna gick i vägen hela tiden.
Sedan gick Vilma in och spelade pingis. Så jag och Nassim åkte själva. Och jag var en häst åt Nassim och drog upp henne för backen. :)

Av Freia Vahlsten Svennas - 23 januari 2013 08:24

När jag kom till Jennifer så sa hon att hon inte skulle gå till skolan.

Men jag hann i alla fall göra lite mer på matte läxan. ?

translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards