Hästar är bäst!

Alla inlägg den 12 juni 2013

Av Freia Vahlsten Svennas - 12 juni 2013 21:42

Jag.


 

 

 

 



Valter

 

 

 

Ulf

 

 

 

 

 

Mini Hoppe

 

 

 

 

 

Pelle

 

 

Cookie

 

 

 

Naturbilder

 

 

 

 

Av Freia Vahlsten Svennas - 12 juni 2013 20:04

Första dagen på sommarlovet har varit rätt tråkig. Föräldrarna jobbar och man får inte skjuts till hästarna, i rönna alltså. 


Men i alla fall, så var jag med Vilma idag, skulle egentligen vart med Roxanna idag, men hon frågade först om vi kunde vara och då sa jag kanske och så gick jag och fixade åt djuren. När jag kom tillbaka till datorn hade hon loggat ut, men jag skrev ändå att vi kunde vara, ifall hon skulle logga in. Men det gjorde hon inte, så jag trodde att hon var med en annan kompis och det var hon. Så Vilma frågade om vi kunde vara istället. 


Först började vi vara hos henne, vi spelade mest på hennes Ipad. Och sedan gick vi och köpte en glass och gick hem till mig. Gjorde inte så mycket hemma hos mig heller, spelade fotboll en jätteliten stund. 


________________________________________________________________________________________________


I morgon ska jag kanske vara med Roxanna och vi ska kanske cykla eller gå till stallet, åkerby alltså. 


Men ni får gärna komma på inlägg som jag kan skriva har bloggtorka nu igen. 


 




Av Freia Vahlsten Svennas - 12 juni 2013 18:40

Vad är viktikast statistik eller kommentarer?

 

 


Jag tycker helt klart att statistiken är viktigast. För det är inte kul om statistiken ligger på typ 0, då är det ju ingen idé att blogga. Har ju ungefär 30-35 unika per dag, så har ju en liten blogg. Vill ha en större, typ 1000 per dag.Men jag är nöjd med dem jag har, det är ju i alla fall några.   


Men det är roligast om både statistiken och kommentarerna ligger på topp. För man får mycket mer blogglust då. Så när ni kollar in bloggen, kan ni väl slänga in en kommentar. 

Blir jätteglad när jag får kommentarer. 


Så jag gillar bra statistik mest men det är roligast om både statistiken och kommentarerna ligger på topp.


-Sagoponnyn! 

 

Av Freia Vahlsten Svennas - 12 juni 2013 18:01

en egen design gjorde av Annaform hos http://alvac.webblogg.se/


bilden är klickbar. 

Av Freia Vahlsten Svennas - 12 juni 2013 11:41

  • Ibland när jag rider på en volt, en stor volt. Typ A eller C volten, så kan jag råka luta mig inåt ibland. Det måste jag försöka träna bort. För det ser så fult ut om man lutar sig inåt. 

  • Dreamy hoppar oftast högre än vad hindret är, och när hon landar så brukar min överkropp åka fram. Och det är ju rätt fult! Det är rätt svårt att hänga med i hennes språng, så jag måste öva på att försöka hänga med i hennes språng mer. 


Kommer faktiskt inte på fler saker just nu, men det finns säkert fler saker.

 


 

bilden har inget med inlägget att göra. 


translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards