Hästar är bäst!

Alla inlägg under januari 2013

Av Freia Vahlsten Svennas - 28 januari 2013 20:18

Den här grimman till Helmut! :) Kostar bara 49 kr.



 


Denhär grimman till Magic! Kostar 69 kr.


Denhär grimman till Happy, kostar 59 kr.


Denhär grimman till Teddy, kostar 59 kr.


Den här grimman till Dreamy, kostar 89 kr.


Denhär grimman till Teddy, kostar 79 kr.

Denhär grimman till Ina, 89 kr.


Denhär grimman  till Teddy, 79 kr.


Dethär tränset till Totte, 399 kr.


Dethär tränset till Magic, 459 kr.


Det här täcket till Teddy eller Dreamy, 329 kr.


Det här schabraket som jag ska ha till ridskolan när jag rider lektioner, 249 kr.


Det här schabraket ska jag ha till ridskolan när jag rider lektioner, 229 kr.


Det här regntäcket till Totte, 579 kr.


Det här stalltäcket till Teddy,Dreamy eller Ina, 499 kr.


Det här fleece täcket till Dreamy, 299 kr.

Det här täcket till Ina eller Dreamy, 399 kr.

Det här schabraket som jag ska använda till ridskolan när jag rider lektioner, 189 kr.

Det här schabraket till ridskolan när jag rider lektion, 249 kr.


Det är nog det ja vill ha just nu, så ska försöka köpa något, helst allt! :D




Av Freia Vahlsten Svennas - 28 januari 2013 20:01

Dagens frisyr: utsläppt som vanligt


Dagens smink: inget


Dagens Humör: glad


Dagens hiss: fick veta att det går väldigt bra för mig i alla ämnen.


Dagens diss: var inte hos någon häst idag


Dagens outfit och Dagens I Phone skal: (Tiger använde mig som klösbräda).

Av Freia Vahlsten Svennas - 28 januari 2013 18:04

lånade denna från http://syrrornaenstrom.blogg.se/


ponny/storhäst

ridskor/ridstövlar

utstickande outfit/stillren outfit

svart utrusting/brun utrustning

knoppad/oknoppad-knoppad på tävling och oknoppad på träning och ute ritter och så.

Dressyr/markarbete

hoppning/terräng-har inte ridit så mycket terräng

vit häst/brun häst

sjärn/bläs

kort man/lång man

kraftig häst/liten och nätt häst

spön/sporrar

ridskola/rida själv

lindex/hm

skara ridsport/hööks

"glad" outfit/vanlig "tråkig" outfit

 

rosa/orange

arab/haflinger

skimmel/svart häst

komma för tidigt/komma senare på tävling

pälsglans/gel-vet inte vad gel är och jag gillar inte pälsglans.

 





Av Freia Vahlsten Svennas - 28 januari 2013 16:25

Idag hade jag utvecklings samtal, det går jätte bra för mig i skolan sa hon.

Och så fick jag omdömningen i fysik och biologi.

I fysik ligger jag på ett D just nu, och i biologi ligger jag på ett C. Så det är ju kul! :D


 


Av Freia Vahlsten Svennas - 27 januari 2013 22:25

Dagens frisyr: utsläppt
Dagens smink: inget
Dagens humör: glad
Dagens hiss: vet ej
Dagens diss: skola i morrn
Dagens body butter: ingen
Dagens outfit och dagens IPhone skal:

Av Freia Vahlsten Svennas - 27 januari 2013 21:37

Av Freia Vahlsten Svennas - 27 januari 2013 20:50

Blev klar med videon alldes nyss, så Totte-videon kommer idag! :)



Totte! <3

Hästen med ett stort hjärta av guld.


Magic! <3

Min dröm på fyra ben.


Teddy! <3

Hästen som fått en stor plats i mitt hjärta.


Dreamy! <3

En av mina bästa vänner, som jag kommer älska livet ut.


Helmut! <3

Hästen jag kommer älska tills mitt hjärta slutar slå.


Pärla! <3

En väldigt speciell häst med ett hjärta av guld.


Joppe! <3

En häst som alltid ställer upp för sin ryttare.


Ina! <3

En häst som alltid får en glad när man är ledsen.


translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards