Hästar är bäst!

Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Freia Vahlsten Svennas - 4 februari 2013 23:10

I morrn ska jag till stallet= kul :)

Av Freia Vahlsten Svennas - 4 februari 2013 22:27

Dagens frisyr: utsläppt
Dagens smink; inget
Dagens hiss: vet ej
Dagens diss: vet ej
Dagens body butter: jasmin doft
Dagens roliga i skolan: hade tjej och kill klasser.
Dagens tråkiga i skolan: vet ej NO kanske
Dagens roliga hemma: vet ej
Dagens tråkiga hemma: vet ej

Dagens outfit och dagens I Phone skal:

Av Freia Vahlsten Svennas - 4 februari 2013 22:08

Kom på att jag inte gjort sånt här inlägg med Totte.

...Han heter egentligen Top Gun
men kallas för Totte.

...Han har halsgrimma
så han är antagligen en rymmarkung.

...Han blir super pigg när man rider ut
För på ridskolan rider man ju typ aldrig ut.

...Han kan vara lite svår att tränas i bland
det är svårt att få in bettet i munnen.

...Han vattnar alltid ridhuset
Så fort man kommer in ställer han sig och kissar.

Av Freia Vahlsten Svennas - 4 februari 2013 21:31

Förlåt för att jag inte har bloggat så mycket, men jag har vart med Vilma nu ett tag. Först skulle jag visa sakerna jag tänkte köpa igår, men datorn var så seg så vi gick till Mini Hoppe och väntade tills datorn laddat klart. Hoppe morrade och det har han aldrig gjort förut, men hans mamma (Doris) morrar ju, satt. Men vi har inte gjort så jätte mycket,men jag visade alla saker jag vill köpa på hööks. Sedan kollade vi på några youtube klipp. 

Men nu måste jag ge alla djur, kvällsmat och godis. 


Btw. Det känns fortfarande som att JAG ska köpa Ina. Jätte konstigt för jag kommer NOG aldrig få en häst.... Men man får alltid hoppas!

 

-Mini Hoppe får stå för bilden!   

 

 

Av Freia Vahlsten Svennas - 4 februari 2013 18:07

Idag gjorde vi så att killarna (både i grön och lila) var en klass och tjejerna var en klass. Och det är mycket bättre arbetsro. Så jag hoppas att vi kan blanda till tjej och kill klasser.

Vet inte vad jag ska skriva om...
Men idag ska vi förhoppningsvis beställa sakerna från hööks.

translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards