Hästar är bäst!

Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Freia Vahlsten Svennas - 26 februari 2013 22:54

I morgon har jag sovmorgon så ska försöka skriva ett inlägg.


Ses i morgon!


 

Av Freia Vahlsten Svennas - 26 februari 2013 22:46

Dagens outfit:

 

Dagens frisyr:utsläppt

Dagens smink:inget

Dagens humör: glad

Dagens hiss: åkte till stallet

Dagens diss: vet ej

Dagens bodybutter: ingen

Dagens skal:

 

Av Freia Vahlsten Svennas - 26 februari 2013 21:27

Idag åkte jag somsagt själv. Först kollade jag när några red,de hoppade sedan gick jag in i stallet och då skulle vi fodra. När vi hade fodrat var jag lite med Totte  han är sååå himla snäll!! Sedan gick jag till Magic. När jag hade varit där en stund gick jag och tog lite hö och gav till alla ponnyer och när juag kom till Magic gnäggade han jätte gulligt. Sedan gick jag in till Caramia, för jag ville hälsa lite på henne. Jag satte mig på huk och då tog hon ner huvudet och nosade och dregglade. Hon var väldigt gosig. Sedan gick jag in till Ester och hon var lite tjurig som vanligt men inte så.

Här är lite bilder.

 

Åsa och Nisse




 

Tottes rosa mule



 

Totte



 

Magic



 

Magics öga

 

Av Freia Vahlsten Svennas - 26 februari 2013 18:19

Idag hade vi prov, nationellt engelska prov, det var väldigt enkelt, det var en lyssna-övning.

Men vi har inte fått tillbaka proven ännu.

På fredag ska vi ha hälsodag och sluta klockan 1, och inga lektioner, slipper musiken!   

Eftersom att vi sluat klockan 1 hinner jag nog blogga innan jag åker till stallet.   


Men om 45 minuter ska jag till stallet, kommer åka själv idag för Vilma kunde inte följa med, men jag har ju hästarna :)


 



Av Freia Vahlsten Svennas - 26 februari 2013 15:33

 

Av Freia Vahlsten Svennas - 26 februari 2013 15:20

favorit ämne och varför.


Svenska, för att jag tycker att det är rätt så enkelt och helt klart för att det står att jag jobbar mot de högre betygen.   Och det är kul för vi får läsa väldigt mycket och jag älskar att läsa.


Religon, för det är väldigt chill just nu, vi kollar bara på film. Och så är det kul att lära sig saker.


 

translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards