Hästar är bäst!

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Freia Vahlsten Svennas - 5 februari 2013 22:51

Då ska jag vara i stallet ganska länge. Först ska jag leda Emma. Sedan rida och vi har ju häst byte satt det är spännande. Sedan är det Happy Hour. Jag ska önska Magic då. Tyvärr kan inte Vilma vara med på Happy hour alltså kadrilj. Så jag får antagligen rida själv för jag har nog ingen att rida bredvid.
Längtar!

Av Freia Vahlsten Svennas - 5 februari 2013 22:24

Dagens frisyr: utsläppt
Dagens smink: inget
Dagens humör: glad
Dagens hiss: åkte till stallet
Dagens diss: kunde inte vara med på idrotten
Dagens body butter: ingen
Dagens roliga i skolan: vet ej
Dagens tråkiga i skolan: kunde inte vara med på idrotten
Dagens roliga hemma: åkte till stallet
Dagens tråkiga hemma:vet ej

Dagens outfit och I Phone skal:
Samma som igår.

Av Freia Vahlsten Svennas - 5 februari 2013 21:37

Först gick vi till stallet, jag hälsade först på Totte, sen Magic och sedan Joppe. Goshästar. Goda nyheter: Totte har fått vanlig grimma så nu kan jag köpa en ny fin grimma.
Men sedan gick vi till cafeterian och var med en som heter Tindra, och hon känner Jonna och har ridit Ina. Sedan gick vi ut till en snöhög, och klättrade osv. Kl 20.00 skulle vi fodra men jag och Vilma kom lite sent. Så Myran hade hunnit fodra lite, men vi fick ändå hjälpa till. Sedan åkte Tindra hem, då red jag och Vilma på våra låtsas hästar i paddocken, just precis har man ingen egen häst får man låtsas..
Flätade även Pompes man.
Kommer en bild på Magic senare.
Första bilden: Pompes fläta
Andra bilden: Totte
Tredje bilden: Fideli

Av Freia Vahlsten Svennas - 5 februari 2013 21:24

I förra inlägget råkade jag skriva skym istället för skum. Y och U ligger ju bredvid varandra.
Men det var bara det jag ville säga.

-Tottes fina öga.

Hej

Av Freia Vahlsten Svennas - 5 februari 2013 19:14

Idag orkade jag inte blogga direkt efter skolan. Men jag gör det nu och sedan bloggar jag mer efter stallet.
Idag kunde jag inte vara med på idrotten för min adidas byxor är borta... Väldigt synd för det verkade vara roligt idag. Vi hade NO idag också. Vi håller på med vita pulver. På en som jag tror är socker, när man förstorade det såg det ut som diamanter.

-skym bild, I know!

translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards