Hästar är bäst!

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Freia Vahlsten Svennas - 6 februari 2013 22:53

Ska ju kanske åka till Ina då :)


-ni får en bild på Vilma och Ina.

Av Freia Vahlsten Svennas - 6 februari 2013 22:21

Så här ser mina bitch blickar ut.
Dock brukar jag inte göra bitch blickar mot någon. Tycker det är jobbigt när tjejer gör bitch blickar, även om de inte gör mot mig.

Av Freia Vahlsten Svennas - 6 februari 2013 22:16

I morrn kommer jag skriva ett Åsiktsinlägg om cut4bieber.

Av Freia Vahlsten Svennas - 6 februari 2013 22:14

Glömde att säga att vi hade matte prov idag, jag tror att det gick bra för det var väldigt lätt.

Av Freia Vahlsten Svennas - 6 februari 2013 22:10

Dagens frisyr: utsläppt
Dagens smink: inget
Dagens humör: glad
Dagens hiss: har fått svaret "kanske" på att få en häst, ett steg bättre "nej".
Dagens diss: fick veta att Emma inte ska rida på fredag
Dagens body butter: ingen
Dagens roliga i skolan: idrott
Dagens tråkiga i skolan: matte prov
Dagens roliga hemma: KANSKE ska få en häst :D
Dagens tråkiga hemma: blev bara kanske och inte ja.

Dagens outfit och I Phone skal:

Av Freia Vahlsten Svennas - 6 februari 2013 19:55

...När datorn är seg, får jag damp. Och börjar slå på den och om det är en laptop brukar jag smälla igen den och sedan ta upp locket igen och sen smälla igen osv.

...Jag tjatar om att få en häst typ hela tiden.

...När Åsa eller någon frågar om jag kan göra något säger jag "om jag får en häst!".

... Ibland har jag verkligen bloggtorka.

Av Freia Vahlsten Svennas - 6 februari 2013 17:39

Hoppe

Hoppa Mini Hopp

Mini

Hoppa Hoppa Hage

Mini Snoppe

Hoppe Snoppe

Sötnosen

...

Av Freia Vahlsten Svennas - 6 februari 2013 16:18

Idag på idrotten hade vi 6 kamp, styrketräning, kondition osv.
Men i alla Fall idrottsläraren sa till mig och Vilma att vi var jätte duktiga idag.
Det var även super kul.

Frågade Vilma om vi kanske kunde åka till Ina hon sa kanske. Jag sa till henne att hon skulle ringa om hon ville åka till Ina, men hon har inte ringt. Så hon vill vell inte...

Nu ringde hon och sa att vi inte kunde åka till Ina. Men att vi kunde åka i morrn.

translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards