Hästar är bäst!

Alla inlägg den 3 april 2013

Av Freia Vahlsten Svennas - 3 april 2013 23:14


Har typ bara hört 5  av hans låtar, 3 är super bra, en är sådär och en är inte riktigt min smak..

 






Av Freia Vahlsten Svennas - 3 april 2013 23:08

mitt rum.

 


Har väldigt stökigt just nu och jag orkar inte städa nu, så jag tar 20 dagars dag 16, jag är rädd för. 


Jag kommer visa mitt rum i morrn.


Jag är rädd för att åka hiss och andra trånga utrymmen.

 

Jag är rädd för ormar

 

Jag är rädd för spindlar och andra äckliga småkryp.

 

Sprutor

 

Massa mer men jag skrev ju mina fobier för ett tag sedan så ni kanske vet de flesta, så det är därför jag inte skriver alla.

 


Av Freia Vahlsten Svennas - 3 april 2013 20:06

Cyklade ju till stallet med Vilma och Roxanna.


Först var vi i stallet och var lite med hästarna, gick till Totte då för någon skulle rida Magic, och shit vad snygg han var i schabraket jag hittade i soptunnan. Sedan gick vi till en låtsashäst och red lite.


Sedan gick vi till hösilaget som har sånt här plast på sig och jag och Roxanna klättrade på de och Vilma stod på marken,   sedan gick Vilma till Caramia utan att säga något, så jag och Roxanna letade efter henne ett tag sedan kom jag på att hon kanske var hos Caramia och det var hon. Sedan gick vi upp till cafeterian och Vilma och Roxanna köpte godis och jag köpte kakor. Vi kollade när några red medans vi åt och sedan gick vi till stallet och sedan åkte Vilma hem för hon ville inte vara där längre och då var jag och Roxanna vid hösilage balarna. Och då kom det en tjej som heter Kajsa och hon har en hund och då var jag och Roxanna med henne och hennes hund. Det var jätte kul och Kajsa var jätte snäll. Och hennes hund var jätte duktig på att hoppa, den var jätte liten, kanske 30 cm hög och den kunde hoppa upp på höbalen. 

Sedan gick hon hem och då cyklade jag och Roxanna hem, fast först visade hon mig hennes gamla skola.


 


Av Freia Vahlsten Svennas - 3 april 2013 16:14

Fick en kommentar där det stod "ska du till åkerby?".


Jag svarade "nej". För jag trodde inte att jag skulle till åkerby, men Roxanna frågade på facebook om jag ville följa med till åkerby, och vi ska cykla dit. Men hej då!


 

Av Freia Vahlsten Svennas - 3 april 2013 14:23

Har kollat lite på hästnet och har hittat några hästar jag skulle vilja ha, ifall jag skulle få en häst... Som kanske aldrig kommer hända... never say never. Skulle vilja ha mina favorit hästar, men de är ju inte tillsalu så det är därför de inte är med här. 


Men här är de.



Grape Tonic


Underbar D-ponny. Hästar säljes

Underbar D-ponny. Hästar säljes


Underbar D-ponny. Hästar säljes

Underbar D-ponny. Hästar säljes

Underbar D-ponny. Hästar säljes

Underbar D-ponny. Hästar säljes

Ni har säkert sett honom här förut. 

 http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=688405


Tobbe

Fjording. Hästar säljes


http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=708087



Racklo

C-ponny. Hästar säljes


C-ponny. Hästar säljes

C-ponny. Hästar säljes

C-ponny. Hästar säljes

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=692725


Nimble


Läromästare kat. C. Hästar säljes

Läromästare kat. C. Hästar säljes

Läromästare kat. C. Hästar säljes

Läromästare kat. C. Hästar säljes

Läromästare kat. C. Hästar säljes

Läromästare kat. C. Hästar säljes

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=707875



Loffe

Hopp ponny med kapacitet ev. bytes. Hästar säljes

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=707146



(namnet står inte)

Trevlig D-ponny. Hästar säljes

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=706975



Ohill Silver Molly

Tävlingsponny connemara. Hästar säljes


Tävlingsponny connemara. Hästar säljes

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=706919



Little Carra

Tävlingsponny Connemara klass1. Hästar säljes


http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=706657



Confetti Pil

Vackert connemara sto!!. Hästar säljes


Vackert connemara sto!!. Hästar säljes

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=706641


Elektors Storm

Connemara hopptalang!. Hästar säljes


Connemara hopptalang!. Hästar säljes

Connemara hopptalang!. Hästar säljes

Connemara hopptalang!. Hästar säljes




Av Freia Vahlsten Svennas - 3 april 2013 11:57

Har lagt upp videon nu från igår, om ni har sett den, visst är den lite konstig?


Ska nog inte göra något speciellt idag.

  • blogga
  • Duscha, för jag glömde göra det igår.

Men idag är det bara 4 dagar kvar till tävlingen, är så himla nervös redan nu! Tänk om man rider fel väg, tänk om jag ramlar av och blir utesluten... Men man får alltid hoppas att det går bra!


Kommer göra en videoblogg innan tävlingen, så nu vet ni det, och jag kommer säkert vakna tidigt så då ska jag försöka skriva några inlägg. 


Ses senare!


 

 

 




Av Freia Vahlsten Svennas - 3 april 2013 11:51

Vilma filmade.



translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards