Hästar är bäst!

Alla inlägg den 8 april 2013

Av Freia Vahlsten Svennas - 8 april 2013 22:24

 ♥En häst utan ryttare är alltid en häst, men
 en ryttare utan en häst är bara en människa.♥

 

Av Freia Vahlsten Svennas - 8 april 2013 22:06

Jag kollar hoppvideon på mig och Magic  typ hela tiden, kommer aldrig glömma den dagen, på min prins.


Är så himla stolt över honom! Han är bäst ingen protest.


Fick även veta att Magic är New forest, man får välk hoppas att det är sant, men det tror jag.

Om han var min skulle jag vara the luckiest girl on the planet.


He's my best friend, best of all best friends.


Ingen fattar nog hur mycket du betyder för mig.


För världen är du bara någon, men för någon är du hela världen.


You light up my wolrd like nobody else.


Utan dig är jag kingen utan K


Jag kommer älska dig tills mitt hjärta slutar slå.


Du är min dröm på fyra ben


Du är hästen med ett stort hjärta av guld.


Du är den som alltid får mig glad när jag är ledsen, du finns alltid för mig.


Du är min värld, jag tänker på dig hela tiden, drömmer om att du är min egna häst, ibland drömmer jag mig till och med bort på lektionerna i skolan.


Du gör livet värt att leva.


Jag älskar dig.


Av Freia Vahlsten Svennas - 8 april 2013 21:37

                                                                   


Av Freia Vahlsten Svennas - 8 april 2013 20:36

Dagens outfit:

T-shirt: gina tricot

Jeans: cubus

     

Dagens frisyr: utsläppt

Dagens smink: inget

Dagens humör: glad tills jag fick veta att Troja var död :(

Dagens hiss: fick Trojas favorit leksak som minne

Dagens diss: Troja dog

Dagens skal:

 

Vad konstig bilden blev :P


Av Freia Vahlsten Svennas - 8 april 2013 19:05

Hur skulle ni reagera om jag tog bort bloggen?


 

Av Freia Vahlsten Svennas - 8 april 2013 18:51

-Det absolutviktigaste är att det finns tuggummin!


-När det är kallt ska de finnas en filt i bilen.


-När det är kallt eller om det regnar måste det finns tak på bilen, har dock tak på våran bil.


-Sköna sittplatser.


 


Av Freia Vahlsten Svennas - 8 april 2013 18:20

favoriter.


Vad för favoriter? Favorithästar? Favoritmaträtter? Favoritfärger?


Vet inte ens vad för favoriter..


Så vi säger favorithästar.



-Magic som ni säkert vet!  -->  


-Totte som ni säkert också vet-->  


-Helmut-->    


-Ina-->   


-Teddy-->   


-Dreamy-->  


-Pärla-->  


-Joppe-->  


Tryck på bilderna för större bild!


Men det där var i alla fall alla mina favvohästar, här är även en video på mina favorithästar.

Av Freia Vahlsten Svennas - 8 april 2013 16:00

Hann tyvärr inte blogga i morse, men får försöka skriva ett inlägg i morgon.


Men i alla fall det var en helt vanlig dag i skolan, och efter skulle jag vara med Roxanna.

Vi gick först hem till Roxanna för att hämta hennes Ipad.

Och när vi kom in hörde vi att hennes mamma låg och grät.

Och hennes hund kom inte. Och då tänkte jag "det kanske är något med Troja (hennes hund alltså)". Eller så kanske Roxannas pappa var ute och gick en promenad.


Och då frågade Roxanna vad som hade hänt, och då sa hennes mamma att Troja var död.

Jag blev väldigt ledsen och tårarna rann.


Troja behövde avlivas för hon hade problem med magen.


Jag har inte träffat Troja så mycket, men man blir ju ändå ledsen och Troja var riktigt snäll.


 

Troja och Roxanna.


translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards