Hästar är bäst!

Alla inlägg den 18 april 2013

Av Freia Vahlsten Svennas - 18 april 2013 20:58

Hej jag glömde säga att Thessan kanske kommer hem i helgen!!!   

Och Vilma ska fortsätta vara medryttare, så jag och Vilma ska sköta om henne. (Om jag får följa med förstås). 


Och då ska vi b.l.a gå en promenader med Thessan och Teddy och så. 

Men det är verkligen jättekul att Thessan kommer hem igen, kul att Vilma får tillbaka sin medryttarhäst, själv ska jag nog göra en annons på hästnet. 


 


Av Freia Vahlsten Svennas - 18 april 2013 20:51

Förlåt för den super dåliga uppdateringen idag, jag har ett önskeinlägg kvar att skriva och det är "hur det är på åkerby" eller nåt sånt, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, så jag måste fundera lite.


Men det kommer i alla fall.


I dag efter skolan så sålde jag och Vilma majblommor.

Sedan har jag inte gjort så mycket mer.


Jag ska åka till Happy och Dreamy på söndag, för i morgon kommer hovslagaren, och på lördag får man inte rida. 


Och tänk i morgon är det redan fredag, och vi har musik, jag dör, jag hatar verkligen musik!!! Men i alla fall bara en dag kvar tills det är helg! Woop woop!   



-Älskar denhär bilden, men igga att jag är för lång.


Av Freia Vahlsten Svennas - 18 april 2013 19:32

Dagens outfit:

T-shirt: kappahl

Jeans: H&M

 

Dagens frisyr: utsläppt

Dagens smink: inget

Dagens hiss: vet ej

Dagens diss: vet ej 

Dagens skal:

 


Av Freia Vahlsten Svennas - 18 april 2013 18:58

Nu kommer jag dock inte skriva om de, håller på att skriva och sätta i menyn, har skrivit om Totte, Magic och Helmut än så länge, men jag kommer skriva om de andra  också. Fast kanske inte idag.


Så kolla i menyn, och tryck på bilderna, på Totte, Helmut och Magic, kommer på de andra också.


 


Av Freia Vahlsten Svennas - 18 april 2013 18:09

 min youtube kanal. 

 

 


Delar den med Vilma, och vi uppdaterar inte varje dag, bara så att ni vet. 


Men den heter ronna vf.


Så tryck här för att komma till den. 

 

 

 

 

 

 

translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards