Hästar är bäst!

Alla inlägg den 10 april 2013

Av Freia Vahlsten Svennas - 10 april 2013 22:23

Dagens outfit:

T-shirt: Kappahl

Jeans: Hm (på bilden ser de röda ut men de är typ cerise rosa).

 

Dagens frisyr: utsläppt

Dagens smink: inget

Dagens hiss: fick en lång rast

Dagens diss: åkte inte till någon häst idag

Dagens skal:

 


Av Freia Vahlsten Svennas - 10 april 2013 21:14

Magics pappa, Möllegårdens Marco Polo.

  De är väldigt lika i kroppsformen.


Magics mamma, Fredriksbergs Ulli

 


Magics morfar, Fredriksbergs Kavat

 

Denna häst är grym på att hoppa, det är därför jag visar 3 bilder av den.

 

 




Tottes pappa, Möllans Alert  

Hittar tyvärr ingen bild på honom....


Tottes mamma, står inte vad hon heter, så hon är väl okänd.


Tottes morfar, hittar ingen bild på honom heller.


Jag som ville se Tottes familj... Synd.




hej

Av Freia Vahlsten Svennas - 10 april 2013 19:33

Som ni säkert sett/ser så har jag fixat lite och då är det bara att trycka på bilderna i menyn, så kommer ni till inlägget, där ni kan läsa om mig och de andra. Just nu har jag bara lagt in Totte, för jag orkar inte fixa mer just nu, men jag kommer lägga upp om alla mina favvo hästar.


Och om mina djur som jag har/haft. Och då kommer alla stå i samma inlägg.


Men jag ville bara säga det, ses senare.


   

Av Freia Vahlsten Svennas - 10 april 2013 18:47

Vet tyvärr inte vilken ras han är.

Men han är i alla fall världens snällaste.

När man är ledsen tröstar han en, och man blir alltid glad när man är med honom, han är kelsjuk och jätte mysig.


Han får tyvärr inte hoppa så högt pga sina ben, det är synd för han verkar gilla att hoppa och så är han duktig och han hoppar fint.


När man rider ut så blir han väldigt pigg, när jag hyrde honom så bockade ju han av mig, busponnyn!   


Han är världens underbaraste med ett stort hjärta av guld.


 

               

Av Freia Vahlsten Svennas - 10 april 2013 17:08

Idag var det en lugn dag igen som rubriken lyder.


Vi hade idrott 11.00-11.50 och då fick vi ha rast i en och en halvtimme efter :) Så det var jätte kul.


På religonen så kollade vi på några korta filmer och så. Sedan fick vi en lapp om majblomms försäljning, jag ska KANSKE  sälja, jag vill menb jag vet inte om jag hinner, då jag är i stallet nästan varje dfag, måste göra läxor och blogga.


 

Av Freia Vahlsten Svennas - 10 april 2013 16:02

Vi hade verkligen super kul!!!


Av Freia Vahlsten Svennas - 10 april 2013 15:45

När jag såg dig hade jag ingen aning om att du en dag skulle kunna betyda så mycket för mig.

                         

                                                                       

 

Av Freia Vahlsten Svennas - 10 april 2013 15:34

När du kom, så hade jag ingen aning om att du en dag skulle kunna betyda så mycket för mig.


                         


translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards