Hästar är bäst!

Alla inlägg den 29 april 2013

Av Freia Vahlsten Svennas - 29 april 2013 23:51

favoritblogg

 


http://syrrornaenstrom.blogg.se/



För de är så söta och har söta hästar och de skriver jättebra. En läsvärd blogg. 


 

bild tagen från deras blogg. 

Av Freia Vahlsten Svennas - 29 april 2013 20:01

lånar denna från: http://ponnyybus.blogspot.se



Ponny / Häst

Dressyr / Hoppning

Tävling / Träning

Het häst / slö häst

Hästar / Kompisar


Fota / Blogga

Ridskola / Ridläger- för på ridläger får man ha hästen mer för sig själv.

Agresiv häst i spilta/box / Agresiv häst att rida- inget för jag vill kunna vara med hästen i spilta/box  och det är inte kul att rida en agressiv häst som bara bockar och så.

Sommar / Vinter


Rolf-Göran Bengtsson / Malin Baryard-Johnsson

pizza/tacos

Slö galoppSnabb galopp


Rida utan utrustning / Rida med utrustning

Barbacka / Sadel

Tv / Dator

Hästfilm / Andra filmer

Egen häst / medryttarhäst- har ju aldrig haft en egen häst men jag tror (VET) att det är roligare. 

Kanin / Häst

Ridhus / Utepaddock 

Ridhjälm / säkerhetsväst-eftersom att ridhjälm är viktigare.

Helskodda ridbyxor / Inte helskodda ridbyxor

Ridskor / Ridstövlar 


 

Av Freia Vahlsten Svennas - 29 april 2013 19:36

-Varierande inlägg och så bör det finnas bilder i varje inlägg tycker jag i alla fall. För det är mycket roligare att läsa om det finns bilder.


-Det bör finnas en fin header. Jag är inte så snygg men jag har gjort den själv men jag funderar på att köpa en design från annaform.se. 


-Varierande mycket text. Alltså att det inte bara är långa inlägg för läsarna kanske inte orkar läsa. Till exempel om någon inte har läst bloggen på en hel dag, och så går hon/han ín på bloggen och så kanske bloggaren har bombat med massa långa inlägg, då orkar man kanske inte läsa. Och om det bara är korta med typ 2 rader så är det inte heller så kul, så några långa och några korta eller något bildinlägg.


-Punkt bör finnas för annars blir det jätte rörigt att läsa. 


 

 

Av Freia Vahlsten Svennas - 29 april 2013 10:55

Idag fyller jag då 12 år, så nu blir jag en f12.... Har redan fått en superbra present, har velat ha sådana väldigt länge!   




 


translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards