Hästar är bäst!

Alla inlägg den 9 april 2013

Av Freia Vahlsten Svennas - 9 april 2013 22:06

Nu går jag och lägger mig, och i morgon har vi sovmorgon, så skönt.


Men godnatt!

 

Av Freia Vahlsten Svennas - 9 april 2013 21:47

Favorit plagg.


Alltså jag har rätt så många men här kommer två av favoriterna.

   


Av Freia Vahlsten Svennas - 9 april 2013 21:25

Direkt när jag och Vilma kom till stallet så gick Tindra ut ur stallet och då var vi med henne. Först gick vi upp till cafeterian och köpte godis.


Sedan gick vi till samma ställe som vi var på förra tisdagen och filmade. Det var SUPER kul.


Eller juste innan vi gick till cafeterian så gav jag äpplet till Totte och Magic.


När Tindra hade åkt hem så fodrade jag och Vilma, och därefter sopade vi lite.

Sedan gick jag till Magic och myste med honom och när jag gick in till honom så sa jag "hej Magic!" och då gnäggade han!! Blev så himla glad!

Sedan hade vi jätte mysigt, älskar den hästen så mycket alltså!


Sedan gick jag till Totte och var med honom, han är också så himla mysig! Sedan gick jag in till Magic igen, och då gnäggade han till mig.


Både Magic och Totte gör mig så glad!!


 

Magic på båda bilderna.

 



Här kommer två roliga bilder på Totte.

 

 

Av Freia Vahlsten Svennas - 9 april 2013 19:17

Och jag tar med ett äpple till Totte & Magic.

Av Freia Vahlsten Svennas - 9 april 2013 17:01

Dagens outfit:

T-shirt: gina tricot

Vita jeans: cubus

 

Dagens frisyr: utsläppt

Dagens smink: inget

Dagens humör: glad

Dagens hiss: stallet

Dagens diss: är fortfarande lite ledsen över Troja

Dagens skal:

 


Av Freia Vahlsten Svennas - 9 april 2013 15:16

Hej, idag var skolan väldigt slapp.


Vi hade först matte och engelska, sedan rast. Och efter rasten skulle vi egentligen haft syslöjd men i stället fick man göra vad man ville enda fram till lunch. Jag läste såklart.


Efter lunchrasten var det idrott och det var riktigt kul idag.

Och efter idrotten skulle vi haft NO, men i stället gjorde man vad man ville hela den timmen. Sedan hade vi svenska i en halvtimme och hon kom klockan två och vi brukar börja kvart över två, så vi fick sluta en kvart tidigare än vad vi skulle gjort annars.


Det som är jobbigt är att det finns 3 styckna i min klass som älskar Magic, jag,Elin och Agnes. Så efter skolan "småbråkade" vi om vem som älskade honom mest. (Vi sa bara "nej jag älskar honom mest" och så det var därför jag skrev "småbråkade" ). ¨Så vi bråkade ju inte.


Jag tror (hoppas) att jag älskar honom mest, av oss tre träffar jag honom mest i alla fall.


Lilla Magic är populär!    Typ alla på hela ridskolan älskar honom.


I kväll ska jag till stallet och träffa dem bästa som finns, Totte och Magic alltså.


 

Totte är söt som socker och han är bäst i hela världen!!



Av Freia Vahlsten Svennas - 9 april 2013 07:25

Nu ska jag åka till skolan... Och idag är det en lång dag.


Och just nu är det väldigt kallt, och jag har bara med mig fleece..


 

gammal bild...

translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards