Hästar är bäst!

Alla inlägg under februari 2013

Av Freia Vahlsten Svennas - 17 februari 2013 21:29

Dagens frisyr: utsläppt
Dagens smink: inget
Dagens humör: glad men uttråkad
Dagens hiss: vet ej
Dagens diss: har inte åkt till någon häst idag och Valter kanske är sjuk. Glömde att kolla på ponnyakuten.
Dagens outfit och dagens I Phone skal:

Av Freia Vahlsten Svennas - 17 februari 2013 21:23

Idag när Vilma och jag var med Valter och Ulf, såg vi att Valter har tappat päls på halsen. Först trodde jag att Ulf hade bitit honom men det ser ut som att någon har rakat honom. Det ser mkt finare ut än när Ulf biter honom.
Tänk om han är sjuk ? måste kolla på någon sida på internet. Om kanin sjukdomar.

Av Freia Vahlsten Svennas - 17 februari 2013 16:29

Håller på och fota djuren. Bildbomb kommer.

Av Freia Vahlsten Svennas - 17 februari 2013 15:38

Egentligen skulle vi  åka till Ina,Pigge och Dreamy. Men Pigges ägare har inte svarat, så vi har suttit hela dan och väntat typ. Och nu börjar det bli för sent.

Har inte vart hos hästar på 2 dar nu. Och när jag inte vart med hästar på 2 dagar för jag skit ont i huvudet, konstigt jag vet. Och åkerby stänger om 20 min. Och jag tror ingen vill skjutsa till Helmut... Bajs för sånna här dagar. Utan häst är livet pest! Önskar jag hade en häst som jag kunde åka till varje dag.


 


Av Freia Vahlsten Svennas - 17 februari 2013 12:42

Suger på att göra godmorgon inlägg för man har ju inte gjort något. Men igår då var jag för trött för att sätta upp kan jag få en häst-lappar på väggen... Men jag tror jag ska göra det nu.


Just nu försöker jag få tag på Åsa men hon svarar inte som vanligt.


Ses senare!

 

En gammal bild på mig och Teddy,den togs år 2010. Ps. Jag vet att jag är för stor för honom.



Av Freia Vahlsten Svennas - 16 februari 2013 23:58

vet att uppdateringen inte varit så bra idag, men ska försöka blogga mer i morgon! :)


Godnatt, eller jag ska inte gå och lägga mig nu men jag säger ändå Godnatt!


-Qulan får stå för bilden!

 


Av Freia Vahlsten Svennas - 16 februari 2013 21:19

 

länk till annons: http://hastutrustning.hastnet.se/sok/annons.php?aid=523595


 

länk till annons: http://hastutrustning.hastnet.se/sok/annons.php?aid=536933


 

http://hastutrustning.hastnet.se/sok/annons.php?aid=509047



Det här är mina absoluta favoriter, har många fler men dehär gillar jag mest.


translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards