Hästar är bäst!

Alla inlägg under februari 2013

Av Freia Vahlsten Svennas - 20 februari 2013 23:32

Just nu är jag väldigt uttråkad har vart det hela lovet även fast jag åkt till stallet varje dag. Men innan jag åker till hästar har jag skit tråkigt. Så ibland längtar jag till skolan, då gör man i alla fall något. Men efter lovet ska vi ha nationellt prov i engelska. Så det längtar jag INTE till. Även om jag har det tråkigt ibland så är det skönt att ha lov och kunna sova länge.
Men nu ska jag ut och natta kaninerna.

Av Freia Vahlsten Svennas - 20 februari 2013 21:43

Dagens frisyr: utsläppt
Dagens smink: tog på en mascara för skojs skull. Den kommer från Max factor. Den heter: false lash effect
Dagens humör: glad men riktigt uttråkad.
Dagens hiss: var hos Teddy
Dagens diss: var bara hos Teddy i typ 1 sekund.
Dagens body butter: ingen
Dagens outfit:

Av Freia Vahlsten Svennas - 20 februari 2013 20:05

Idag åkte vi då till Teddy, Happy och Dreamy. Teddy var redan inne så vi tog bara in Happy och Dreamy. Jag ledde in Happy och Dreamy sprang in själv. Happy och Dreamy hade redan mat i boxen så vi gav bara till Teddy. Sedan tog jag LITE bilder. De bilderna blev skit dåliga men de får duga. Men jag kommer låna bilder från Vilma.

1. Bilden: Teddy
2. Bilden: Teddy
3. Bilden: Dreamy
4. Bilden: Happy

Av Freia Vahlsten Svennas - 20 februari 2013 14:02

Dina rädslor!


1. Ormar
2. Spindlar
3. Små kryp
4. Döden, men ändå inte.

Av Freia Vahlsten Svennas - 20 februari 2013 13:54

Tänkte börja med 20 dagars dagar igen. :)

translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards