Hästar är bäst!

Alla inlägg den 22 juli 2013

Av Freia Vahlsten Svennas - 22 juli 2013 23:15

-Han får inte hoppa så högt pga att hans ben är dåliga. 


-Men han älskar att hoppa och blir verkligen pigg då, man känner verkligen att han gillar att hoppa. Men på tävlingar brukar han vägra, och har bara gått 2 felfri rundor i hela sitt liv, en med Karro och en med Matilda som också vart hyrryttare på honom. Läste det på Karros blogg. 


-Han har verkligen stor personlighet och det är en av de stora anledningarna att jag älskar honom så mycket. 


-Han har gått upp till LA i dressyr. 


-Tycker personligen att han är riktigt duktig på skänkelvikningar. 


-Han är en av stallets finaste hästar tycker jag, och det säger jag inte bara för att han är min favvohäst utan han är ju verkligen fin. 


-Lånar en bild av Karro

-Han är jätteskön att rida barbacka på. 


-Han är ganska lätt att ställa på volten tycker jag. 


 

 

 



.

Av Freia Vahlsten Svennas - 22 juli 2013 22:45

Idag åkte ju jag och Vilma till sommarhagen och hälsade på hästarna igen. 

Gick först till Totte och Magic och dem verkade bli glada det verkade i försig alla hästarna bli. De  följde ibland efter en och blev jätteglada när man hälsade på dem. 


Fotade lite idag också. Och jag och Vilma fotade varandra också men ni får se hennes foton på hennes blogg: http://vilmalovehorses.bloggplatsen.se/ .


 

Farino

 

 

 

Kevin

 

 

 

 

Pompe

 

 

 

 

Magic

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag och Totte

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag och Magic

 

 

 

Joppe

 

 

 

Vallmo

 

 

 

 

Joppe

 

 

 

Painter

 

 

 

 

Painter och Skutt

 

 

 

Jag och Totte

 

 

 

 

Jag och Bono

 

 

 

Simson och Bogart

 

 

 




Av Freia Vahlsten Svennas - 22 juli 2013 17:06

bloggtävling1

Jag är med i http://carolinarundberg.horseworld.se/´s lotteri om detta schabrak från Hööks! Var med du också! Mer info om tävlingen finns på hennes blogg. 

 


Bilden är länkad. 

Av Freia Vahlsten Svennas - 22 juli 2013 16:32

Imorse ringde Vilma och frågade om jag ville följa med till bredsand och det ville jag. Django följde också med. 

Där träffade vi två av våra klasskompisar och var med dem. Och vattnet var iskallt, det kändes somatt man badade isbad och även när man doppat sig var det kallt. Nej, så där  kallt har det nog aldrig varit. Så vi gick upp väldigt snabbt eftersom det var så himla kallt. Då åt vi jordgubbar och köpte glass. Och gjorde lite andra saker, jag,Vilma och Elin hade typ vattenkrig vid dricksvattnet. 

Och sen var vi lite i "lekparken". 


Efter det så gick jag och Elin ut jättelångt i vattnet, mina ben blev typ knallröda, det var verkligen kallt..! 


Sen gjorde vi lite andra saker. Har inte gjort så mycket mer och vetn inte vad jag ska göra nu. Blogga antar jag. 


 


translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards