Hästar är bäst!

Alla inlägg den 28 juli 2013

Av Freia Vahlsten Svennas - 28 juli 2013 23:45

Hejsan hejsan!

Nu har jag skrivit klart alla tidnställda inlägg, blev 24 styckna totalt och sen kanske jag gör lite livbloggning. Om jag har internet.


Känner mig i alla fall ganska stolt som gjort 24 inlägg på raken.

 

Av Freia Vahlsten Svennas - 28 juli 2013 20:45

Snowy och Wakinya är de två jag hoppas på att jag får nu, på ridlägret. Eftersom Helmut fortfarande är sjuk, han måste seriöst bli bra nu!!

Men jag tänkte i alla fall visa bild på dem.


-Här är en bild på Snowy jag tog förra året.

 


-Sen här är på Wakinya.


Men helst vill jag såklart ha Helmut, om han bara inte varit sjukt, sen så surt att veta att man inte ens har en chans att få honom i morgon och att jag aldrig kommer rida honom igen. För även om han blir friskt, och jag går på ridläger på säva nästa år också, så kan jag säkert inte få honom. För då är jag antagligen alldeles för lång för honom. Men ska bli så sjukt skönt att träffa honom igen, inte kunnat hälsa på honom sen i vintras, eller ska jag kanske säga sen den dagen Totte bockade av mig när jag hyrde honom. För sen på kvällen åkte jag och hälsade på honom, sen dess har jag inte fått skjuts ut. Känner verkligen nu, hur mycket jag saknar honom..

Finaste b-ponnyn ever. ♥

 

Förresten förlåt för den hemska uppdateringen, men behöver ju skriva tidinställda förfullt.



Av Freia Vahlsten Svennas - 28 juli 2013 20:29

 

Det roliga med den här bilden tycker jag är att han ser så tjock ut. Och han var ju tjock också, för den där bilden fotade jag precis när ridskolan börjat förra året.


Av Freia Vahlsten Svennas - 28 juli 2013 18:51

Hittade den här bloggen för någon dag sen och kunde verkligen inte sluta läsa. Så kloka åsikter och man lär sig mycket om hur hästen funkar och sånt.

Rekomenderar verkligen den bloggen, har lärt mig lite nya saker på de här dagarna jag läst den.


Sen verkar hon också så himla stark, hon får ju en del hatkommentarer men står verkligen för sina åsikter.

Hon är verkligen min förebild,kan riktigt mycket om hästar och skriver verkligen ut det på bloggen. Och jag håller verkligen med henne om det hon skrivet, oftast i alla fall.


http://baraelvira.se/ .



-Pigge får stå för bilden, då man inte kan kopiera hennes header och sätta in den här.

 

Av Freia Vahlsten Svennas - 28 juli 2013 18:48

 

Haha, snygg du är Totte!  :)



Av Freia Vahlsten Svennas - 28 juli 2013 14:59

Seriöst, jag är verkligen sämst på rubriker.. Det måste väl alla hålla med om. 


I alla fall så i morse åkte jag till hööks och biltema och köpte lite saker. Kommer en haul-video sen, måste bara ladda min kamera, sen börjar jag spela in. Blev i alla fall riktigt nöjd med sakerna. 

__________________________________________________________________________

Fick även alldeles nyss veta att ridlägret är i 6 dagar, så då är det väl bara att skriva några tidinställda till på lördag också. Käner mig lite småstressad, för jag har bara gjort några till på måndag och tisdag.. Så får ta och skynda på lite och försöka komma på massa saker att skriva om. Men det är ju mitt val att skriva tidinställda, för jag vill verkligen inte att bloggen ska stå tom. 

Men det ska väl gå bra, har några idéer i alla fall. 



-Magic får stå för bilden. 

 

translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards