Hästar är bäst!

Direktlänk till inlägg 23 juli 2013

varför jag gillar Magic-önskeinlägg

Av Freia Vahlsten Svennas - 23 juli 2013 16:03

Hans personlighet. Magic har som sagt väldigt stor personlighet, han brukar till exempel gnägga ibland, och är jättemysig och vill pussas och så brukar han ta ner huvudet när jag sätter mig på huk. Älskar verkligen hans personlighet. 

 


Viljan. Han har verkligen viljan och bjuder fram, speciellt inom hoppningen. Känner verkligen att han gillar att hoppa. 

 


Ridningen. Han är pigg i ridningen men han kan ju bråka lite också, som när man ska rida en väg själv så brukar han inte vilja och vill mycket hellre följa med kompisarna. Det är det som gör honom så ortoligt rolig att rida, han har viljan, är pigg men lyssnar ändå inte alltid. Sen i hoppninen har han både tekniken och viljan och det är kul, man hänger med bra i sprången. 


Hanteringen. Han är otroligt mysig att hantera, då han verkligen njuter av uppmärksamheten. Och han är verkligen snäll och gör inte något dumt med flit. Gör inget när man spänner sadelgjorden heller, kan se lite sur ut bara men inte så att han försöker bitas eller nåt. 

Sen som jag sagt är han så personlig och då blir det så himla kul att hålla på med honom, det är den största anledningen till att jag älskar honom. 



Magic är verkligen en helt underbar ponny som jag älskar så sjukt mycket. Är så glad att jag träffade honom. 

 


Den här meningen stämmer väldigt bra: Utan dig är jag kingen utan K. 

 


 
 
Vilma

Vilma

23 juli 2013 17:08

Jag har försökt ringa dig 1000 gånger! Ring mig NU!

http://vilmalovehorses.bloggplatsen.se

 
Vilma

Vilma

23 juli 2013 18:22

Frågor till frågestunden.

En häst du tror du skulle kunna komma långt med?

En häst du skulle vilja lära känna bättre?

Bästa filmen/filmerna du sett och kommer ihåg?

Ett ställe du skulle vilja resa till?

Din trognaste människovän?

En person du skulle vilja byta liv med i en dag?

Hur tror du ditt liv är om 10 år?

Hur vill du dö?

Hur gammal vill du vara när du dör?

Hur skulle du reagera om jag dog? (Biter dig om du bara svarar "jag skulle bli ledsen ;).)

En låt du aldrig tröttnar på?

Vill du skaffa barn? Och isåfall hur gammal vill vara då?

Kan du slicka dig på armbågen? Jag kan iallafall inte...

Kan du sätta foten bakom huvudet?

Kan du slicka dig i näsan med tungan?

Favvoämne i skolan?

Om du skulle gå en promenad en kväll. Och så blir du akutbajsnödig jätte långt hemifrån. Vart skulle du helst bajsa av dessa alternativ: bajsa på dig, gå in i närmsta skog eller knacka på nån och fråga om du får låna toan?

Tycker du att frågan innan var barnslig och dum på alla sätt, eller bara rolig?

Favorit del i ditt ansikte?

Vad vill du helst jobba som av dessa 3 alternativ: doktor, polis eller slaktare?


http://vilmalovehorses.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

ladhfsoljfl

23 juli 2013 18:51

SVARA PÅ FRÅGESTUNDEN NU tack :)

Freia Vahlsten Svennas

23 juli 2013 19:55

Kan försöka göra det i morgon. :) För jag kan tyvärr inte göra det just nu, för jag har inget redigeringsprogram på den här datorn.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Freia Vahlsten Svennas - 20 augusti 2013 22:14


Av Freia Vahlsten Svennas - 18 augusti 2013 15:22

Den nya bloggen som jag ska dela med Ida och Vilma heter: http://enkopingsryttare.horseworld.se/ . Vi har inte hunnit fixa en design en, men Ida håller på med en nu tror jag.   Har bara kommit 2 inlägg just nu, men det kommer såklart fler.   ...

Av Freia Vahlsten Svennas - 18 augusti 2013 13:34


Ida har redan skapat en blogg som vi ska ha. Men jag och Vilma vet inte lösenordet än. Men när vi gjort nåt inlägg och fixat lite länkar jag den hit.   Där kommer jag lägga upp videon vi gjorde igår och skriva om ridpasset hos Dreamy. Hon var l...

Av Freia Vahlsten Svennas - 18 augusti 2013 00:08


Ville bara säga godnatt! Och ber verkligen om ursäkt för den dåliga uppdateringen, bara 3 inlägg!! Usch.. Lovar bättre uppdatering i morgon, har inte haft tid idag.     ...

translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards