Hästar är bäst!

Alla inlägg under april 2013

Av Freia Vahlsten Svennas - 29 april 2013 19:36

-Varierande inlägg och så bör det finnas bilder i varje inlägg tycker jag i alla fall. För det är mycket roligare att läsa om det finns bilder.


-Det bör finnas en fin header. Jag är inte så snygg men jag har gjort den själv men jag funderar på att köpa en design från annaform.se. 


-Varierande mycket text. Alltså att det inte bara är långa inlägg för läsarna kanske inte orkar läsa. Till exempel om någon inte har läst bloggen på en hel dag, och så går hon/han ín på bloggen och så kanske bloggaren har bombat med massa långa inlägg, då orkar man kanske inte läsa. Och om det bara är korta med typ 2 rader så är det inte heller så kul, så några långa och några korta eller något bildinlägg.


-Punkt bör finnas för annars blir det jätte rörigt att läsa. 


 

 

Av Freia Vahlsten Svennas - 29 april 2013 10:55

Idag fyller jag då 12 år, så nu blir jag en f12.... Har redan fått en superbra present, har velat ha sådana väldigt länge!   




 


Av Freia Vahlsten Svennas - 28 april 2013 22:04

I morgon fyller jag år.  Har fått en del presenter idag av släkten men jag ska få mer i morgon, hoppas på en häst nu då!    

Men seriöst jag  måste  få en häst, jag behöver en häst, så det så. 


Hoppas även på en system kamera, men hittills har jag fått superbra presenter, men dem får ni se i morgon. 

Man får alltid vara glad för det man får och det är oftast bra saker man får, just nu har jag bara fått bra saker i alla fall. 


Förresten jag vet att jag har rätt dålig uppdatering men som jag skrev, skriv bara inlägg om du har ideér. 



 


Av Freia Vahlsten Svennas - 28 april 2013 22:01

favoritlåt just nu.

 

 


Somsagt byter väldigt ofta så just nu är det gotta be you. 

Av Freia Vahlsten Svennas - 28 april 2013 20:41

Klippte ihop till en grön outfit, pannband,lindor och schabrak. 


Tycker att den färgen är jätte snygg och jag skulle lätt köpt dem där sakerna om jag hade haft en häst för färgerna är "glada". 

Vad tycker ni?

hmmm, undra om Magic skulle passa i det här, jag tycker han passar i äppelgrön. 

Och så tycker jag att Totte passar bra i rött. 


 



Av Freia Vahlsten Svennas - 28 april 2013 17:44

Vi var ju hos Thessan och Ginny men det har jag ju redan skrivit om, när vi hade varit hos hästarna så var jag och Vilma med varandra och hon skulle äta och sova hos mig. 


Efter maten så gjorde jag och Vilma den där videon om tjejer som bråkar, hoppas ni har sett den! :)

Robin hade också två kompisar hemma som skulle sova över, så när filmen var klar var det typ premiär. Och alla ville se, det var rätt pinsamt.. Men jag tycker faktiskt att videon blev bra, älskar slutet. 


När det blev mörkt så sa vi att vi skulle hoppa studsmatta men ingen vågade när Elias (en av Robins kompisar) sa att det fanns en pedofil i enköping. Sen var det bara jag som vågade, fast bara om någon följde med. Men ingen ville. 

Så då öpnnade jag dörren bara och då skrek jag jätte högt och alla blev jätte rädda speciellt Vilma och Elias för det var dör nere medans de andra var uppe. Jag blev också rädd även fast det var jag som skrek, det blir typ alltid så. 


Sen så gick jag,Vilma och Elias ut och det lät som att någon gick och då sprang vi in. 

Sedan tittade jag och Vilma på the walking dead fast först poppade jag och Vilma popcorn, och det var jätte läskigt, för i typ alla skräckfilmer dör man när man poppar popcorn. 

Sen kollade vi då på the walking dead. 


  

Sen idag så spelade jag och Vilma in en ny film, två bröder som spelar fotboll, har ni sett den?

När vi hade laddat upp den så behövde jag duscha för jag åkte till mina kusiner och de firade mig och min kusin Fredrik och nu ska jag fira med andrav släkten och vi ska fira mig och Erik. 




Av Freia Vahlsten Svennas - 28 april 2013 11:14

Den handlar då somsagt om två bröder som spelar fotboll och så börjar dem bråka.


Kolla gärna på den.



Det är Vilma och jag som gör dehär filmerna.


translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards