Hästar är bäst!

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Freia Vahlsten Svennas - 5 mars 2013 22:07

Har sovmorgon i morgon så det är ju skönt, är därför jag ÄLSKAR onsdagar och så är det religon. 

Men vi ses i morgon, godnatt! 


Saknar dig Bullen!


Av Freia Vahlsten Svennas - 5 mars 2013 21:51

Dagens outfit:

 

Dagens frisyr: usläppt i skolan och uppsatt i stallet (bara en vanlig tofs).

Dagens smink: inget

Dagens humör: glad

Dagens hiss: var i stallet

Dagens diss: ska bada i morgon

Dagens body butter: ingen

Dagens skal:

 

Av Freia Vahlsten Svennas - 5 mars 2013 21:32

Idag åkte vi då till åkerby. Först gick vi till katten och gav den mat, sedan hälsade jag på Magic och Totte sedan gick vi till cafeterian och köpte lite godis. Och sedan gick vi och kollade när några red och efter ett tag gick vi till hö och halm rummet och klättrade upp på halmbalarna. Sedan satt vi där ett tag. Sedan gick vi till stallet och då skulle vi fodra. När vi hade fodrat gick jag till Magic och Totte och Vilma till Caramia och Loulou. Först gick jag til Magic och kramade honom och masserade honom. Sedan höll han på med min dragkedja och drog den upp och ner. Sedan pussades vi, han var så gosig idag. Lady har en sådan -->    och då tog jag den och så fick Magic slicka på den, han tyckte verkligen att det var super gott. Sedan ville Vilma ge Caramia och när Caramia hade slickat lite gick jag in till Totte så fick han smaka. Sedan hängde jag självklart tillbaka den till Lady och kramade Totte och så. Ska definitivt köpa sådan till Totte och Magic och kanske till Joppe och Pärla också.



Tog tyvärr inga bilder idag.

 

Av Freia Vahlsten Svennas - 5 mars 2013 21:30

Som ni ser så har jag gjort en ny header, hiss eller diss? Personligen blev jag nöjd för att vara jag som gjort den. Är ju inte så bra.


 

Av Freia Vahlsten Svennas - 5 mars 2013 18:33

Vi simmade inte idag vi ska simma i morgon istället, hoppas jag blir sjuk. Men jag var inte med på idrotten var jag hade inte idrottskläder och Melissa hade inte heller det så vi gick en promenad och då lekte vi häst. Det var super kul! 

Ska  till stallet lite senare.


 

Av Freia Vahlsten Svennas - 5 mars 2013 18:18

Vad har du för mobil?   (härmar Vilma lite, men kommer inte på något annat).



Jag har en svart Iphone 3gs.



 

Bild tagen från google.





translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards