Hästar är bäst!

Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Freia Vahlsten Svennas - 26 mars 2013 22:11

Fast jag är inte så duktig men men, och så har jag egentligen för lite utrymme.



Av Freia Vahlsten Svennas - 26 mars 2013 21:57

Orkade inte göra något "ordentligt" inlägg nu  efter godnatt inlägget. Men i morgon ska jag skriva ett inlägg om varför Dreamy är min favvo häst.


Godnatt och sov gott!
 

Av Freia Vahlsten Svennas - 26 mars 2013 21:36

I morgon är det sista riktiga skoldan, på torsdag slutar vi tidigt och kollar på film. Och i morgon har vi sovmorgon som ni säkert vet, alltid skönt att sova lite extra.


Kommer försöka hinna skriva ett litet inlägg innan jag går till skolan och jag ska gå med Roxanna.


Goodnight!


 

Eller jag kommer kanske inte gå och lägga mig just nu, så det KANSKE kommer ett inlägg innan jag går och lägger mig.



Av Freia Vahlsten Svennas - 26 mars 2013 20:26

Dagens outfit:

T-shirt: esprit

kofta: gina tricot

Byxor: ingen aning

 

Dagens frisyr: utsläppt

Dagens smink: inget

Dagens humör: glad

Dagens hiss: Köpte nya idrottskläder

Dagens diss: I don't know

Dagens skal:

 

Av Freia Vahlsten Svennas - 26 mars 2013 19:22

Hejsan, hejsan!


Har varit på intersport och köpte lite nya idrottskläder. 

Sedan gick ´jag in på arken zoo, det är nyöppnat och ätligen en djuraffär i enköping! Men det var både bra och dåligt.

Bra: Det var en väg mellan smådjuren och fåglarna, kan ju kanske vara lite jobbigt för smådjuren att höra fåglarna kackla.

Dåliga: Man kunde inte gå in till djuren, så man får väl typ bara göra det om man ska köpa ett djur.


Men det kommer en haul video snart.


 

Av Freia Vahlsten Svennas - 26 mars 2013 17:34

"Lånar" denna från http://karropetterssons.blogg.se/.



SENASTE
Dryck: mjölk

Telefonsamtalet:till  Vilma

SMS: (tar från kik) "saknar er redan"

Sång du lyssnade på :Miley Cyrus-I miss you

Gången du grät: söndags tror jag (för att jag tänkte på Vitnos)


HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: nepp

Varit kär: nej

Förlorat någon speciell person: ja

Varit deprimerad: japp

Varit så trött att du somnat sittandes: nej det tror jag inte


DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: lila

färg 2: alla andra färger

färg 3: alla andra färger


I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: nej

Fått ditt hjärta krossat: nej

Skrattat så att du har börjat gråta: absolutan tutan

Träffat någon som förändrat ditt liv: nej

Träffat någon som förändrat ditt liv: nej


BLANDAT:
Hur många barn vill du ha: två, helst tjejer

Har du några husdjur: 9 styckna

Vill du ändra ditt namn: nej

Vad gjorde du under din senaste födelsedag:var i stallet tror jag

Vilken tid vaknade du idag: ungefär 07.00

Vad gjorde du igår runt midnatt: sov

Någonting som du längtar till: ridlägret

Senaste gången du träffade din morfar: förra veckan

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: japp, att jag var kortare, typ 135

Vad lyssnar du på just nu: inget speciellt

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: nej faktiskt inte

Vad gör dig irriterad just nu: att jag inte får någon häst

Stjärntecken: oxe

Hårfärg: brun

Långt eller kort: mellan

Längd: 155

Vad gillar du gällande dig själv: mina ögon

Höger eller vänster: högerhänt


DIN FÖRSTA:
Operation:har nog aldrig opererats

Bästa vän: hade jätte många när jag gick på dagis, så jag vet inte

Sporten du spelade: har bara gått i ridning

Husdjur: Lakris


JUST NU:
Äter du: inget

Dricker du: inget

Är du på väg att: göra ingenting

Lyssnar du på: inget

Väntar du på: inget


DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: jag tror det

Vill du gifta dig: nej

Karriär i åtanke: något man tjänar bra på


HAR DU NÅGONSIN:
Tappat glasögon eller linser: nej

Krossat någons hjärta: tror inte det

Har du blivit arresterad: nej

Dissat någon: önskar att jag kunde säga nej men, ja

Gillat din killkompis (mer än som vän): nej


TROR DU PÅ:
Dig själv: nja ibland

Mirakel: vet ej

Kärlek vid första ögonkastet:ja

Himlen: of course I do!

Tomten: nej

Änglar:¨kanske


SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: nej

Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: ja

Vad kan du verkligen inte leva utan: DJUR, kompisar, dator, bloggen och massa mer


                 

   Lakris



Av Freia Vahlsten Svennas - 26 mars 2013 16:48

JAG HATAR!



...djurplågeri


...Nätmobbning


...mobbning


...Pedofiler


...Fjortisar


...Mördare


...misshandlare


...dålig statistik


...när saker och ting går dåligt


..att jag inte har någon häst


Listan kan bli lång, men jag orkar inte komma på fler saker, lat som jag är.



translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards