Hästar är bäst!

Alla inlägg den 9 mars 2013

...

Av Freia Vahlsten Svennas - 9 mars 2013 23:28

Förlåt för att inte uppdateringen har varit så jätte bra idag... Men i morgon ska jag skriva ett åsiktsikts inlägg om djurfuckingplågeri. 



Av Freia Vahlsten Svennas - 9 mars 2013 22:47

Ska ju kanske åka till Teddy då med Vilma. Jag vill ha picknick i skogen men det beror ju på vad Vilma vill. Men det ska i alla fall bli jätte kul vad vi en gör, det är alltid kul hos Teddy. 


 


Av Freia Vahlsten Svennas - 9 mars 2013 22:09

Favorit frukt/bär?

 

 


Bär: Smultron,Blåbär,Hallon,Jorgubbar.


Frukt: Äpplen speciellt sånna som man plockar själv.






Av Freia Vahlsten Svennas - 9 mars 2013 18:51

Magic är min bästa vän och kommer alltid vara det. Jag önskar att han var min häst men det kommer nog aldrig hända, men man får väl alltid hoppas. 


Han är en pigg och lydig polle så det  är jätte kul att rida honom, många gillar honom men jag tror att det bara är för att han är bra att rida. Och att det är därför han är deras favvo häst. Det är inte därför han är min favvo häst eller jo lite därför men mest för att han är världens snällaste. 


Han är söt, så man måste gå in och hälsa på honom. 


Han har ett stort hjärta det är därför han är bäst.


Han är snäll så det är därför han är min favorit häst.


Han är min dröm på fyra ben.


Har så mycket minnen med honom även fast jag bara ridit honom 7 gånger. En av de 7 gångerna red vi ut och galopperade på ängen, fy vad härligt det var! Han bara flög fram. 


Han är världens bästa och min största önskan är att få honom, han och alla andra ridskole hästar förkänar bättre. Alltså hästarna har de bra och de som finns där just nu verkar trivas, Men dem kan ju få det bättre och bara behöva ridas en gång om dagen. 


Om jag beskriver Magic med 5 ord så är det: Snäll, Söt, Kelig, Bäst, underbar. 


 


Av Freia Vahlsten Svennas - 9 mars 2013 18:32

Dagens outfit: (hade en annan tröja men Vitnos kissade på den).

Tröja: Lindex

Byxor: HM

 

Dagens frisyr: utsläppt

Dagens smink: inget

Dagens humör: glad men riktigt uttråkad

Dagens hiss: ska kanske till Teddy i morgon

Dagens diss: har haft tråkigt idag

Dagens body butter: en som doftar jasmine, vet inte var den kommer ifrån

Dagens skal: 

 


translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards