Hästar är bäst!

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Freia Vahlsten Svennas - 13 mars 2013 21:39

BRA SAKER!

*Man kan träffa kompisar man kanske aldrig skulle träffat annars.


*Det är kul när man lär sig nya saker och ibland kan det faktiskt vara rätt kul.



DÅLIGA SAKER!

*Skolan börjar så himla tidigt.


*Det kan vara riktigt tråkigt ibland.


*Man får massa läxor.



Kommer inte på så mycket mer just nu men det finns jätte mycket negativa saker och kanske lite fler positiva.


 

 

Av Freia Vahlsten Svennas - 13 mars 2013 20:32

...Jag har aldrig varit kär i någon,kär är ett sånt strot ord,men jag har självklart tyckt att någon är söt.


...Jag hatar att vara under vatten, känns så äckligt på något sätt.


...Jag tycker det är jobbigt när någon kompis inte klarar av att vara själv, tar bara ett exempel nu, typ om jag och Vilma vill springa och så orkar inte till exempel Roxanna och om vi säger att hon kan gå före och så springer vi ikapp, så säger hon "men då får jag väl gå själv då". Alltså nu menar jag inte att detta har hänt, fast det kanske det har ;) Men tog bara något exempel.


...Hatar att läsa bloggar som bara mobilbloggar, där det står, hela tiden alltså, "nu äter jag glass" och så ingen bild till.



-Fina Helmut!

 

Av Freia Vahlsten Svennas - 13 mars 2013 20:26

min bästa vän.


Det är somsagt Therese eller ja Thessan som hon kallas för.


Av Freia Vahlsten Svennas - 13 mars 2013 19:12

Var i skolan like I usually do.  Hade simning på idrotten idag.. Tråkigt. I hate to swim.


Sedan gick ju jag Vilma och Roxanna till åkerby. Först gick vi gamla vanliga vägen, över läskiga bron.

I stallet gick vi först upp till cafeterian och fikade lite, jag var super hungrig. När vi hade fikat klart gcik vi till stallet och jag och Roxanna gick in till Totte, Magic var inte inne då. Sedan hade vi inget att göra och då mockade vi. Och då kom Magic in och då nvar jag inne hos honom lite snabbt.


Vi gick hem en annan väg, för vi ville inte gå i skogen när det var så mörkt. Vi gick en väg som var vid en väg. Och medans berätade vi spökhistorier.


Glömde bort att ta något kort på hästarna, men här är lite bilder som vi tog innan och efter.


 

Troja,Roxannas hund.



 

Roxanna och Tiger.



 

jag



 

Vilma




translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards