Hästar är bäst!

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Freia Vahlsten Svennas - 4 mars 2013 21:36

att vara med i min tävling. 


http://freialovehorses.bloggplatsen.se/2013/03/03/9547455-tavling/



Den ställs in om det är färre än 3 styckna. 


 

Av Freia Vahlsten Svennas - 4 mars 2013 21:30

Dagens outfit:

Jeans: Kappahl

T-shirt:Kappahl

 

Dagens frisyr: utsläppt

Dagens smink: inget

Dagens humör: glad

Dagens hiss: slutade tidigt och gick till stallet

Dagens diss: gick över dödens bro 

Dagens bodybutter: ingen

Dagens skal:

 

Av Freia Vahlsten Svennas - 4 mars 2013 20:47

bakrund bild på mobilen och lås-upp bakrunden.

 


bakrunds bild:

 


lås-upp bakrund:

 

Av Freia Vahlsten Svennas - 4 mars 2013 20:44

Den bästa dagen i veckan (skolvecka)?

 

 


Glömde ju göra det här igår.


Måndag, för att vi slutar tidigt.


 


Av Freia Vahlsten Svennas - 4 mars 2013 20:39

Idag slutade vi tidigt, 13.50, det är därför jag ÄLSKAR måndagar. Idag på de 4 första lektionerna hade vi tjej och killklass som vanligt. Och det var jätte roligt på lunchen för en sexa la en köttbulle i vattnet så vi sa till alla, och en gång var det super kul! Men det var jätte äcklig lunch, det var ju köttbullar och jag äter inte kött i skolan ifall det är hästkött. Och morötterna var äckliga så jag åt bara en macka till lunch. Vi hade ett matte prov idag också. 

Efter vi vart i stallet åkte jag och firade Emma.


-En bild på Emma.

 

Av Freia Vahlsten Svennas - 4 mars 2013 20:30

Hej! 


Idag gick jag och Vilma somsagt till åkerby. Och när man nästan är framme finns det en smal bro över en väg och den är super läskig att gå över. När det kör förbi bussar känns det som att man står på bussen. Och man håller nästan på att svimma. Usch hemska hemskheter! Tog med mitt häst godis så när vi kom  fram till stallet gav vi alla ridskole hästar 2 godis bitar, de blev såklart super glada. Sedan mockade vi hela stallet förutom till Bonney för hon låg ner. Innan vi åkte hem klättrade vi lite på gödselstacken och sedan höll vi på med en vagn och sen så klättrade jag upp på sånna här silagebalar. Och när jag var där uppe åt jag lite häst godis, var riktigt gott faktiskt!


 

dödsbron



  'Bonny



 

Jag på silagebalarna.




translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards