Hästar är bäst!

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av Freia Vahlsten Svennas - 11 mars 2013 22:17

Bilderna får komma upp i morrn i stället för internet krånglar skit mycket!
Men vi ses i morrn och Godnatt!

Av Freia Vahlsten Svennas - 11 mars 2013 21:49

Dagens outfit:

 

Dagens frisyr: utsläppt i skolan,uppsatt i stallet

dagens smink: inget

Dagens humör: glad

Dagens hiss: stallet

Dagens diss: vet ej

¨Dagens body butter: ingen

Dagens skal:

 '



Av Freia Vahlsten Svennas - 11 mars 2013 21:35

Idag hörde jag att det ska bli förbjudet med djurtestning. Blev skit glad när jag hörde det!!

Ett steg fram, men  vi får  hoppas att djurplågeriet förvinner helt.



-Fina Totte får stå för bilden.

 

Av Freia Vahlsten Svennas - 11 mars 2013 21:20

Åkte till åkerby med Vilma idag.

Vi mockade som vanligt och jag gick in till Totte och Magic och Vilma var med Caramia och Loulou.


Totte var verkligen kelig idag. Älskade ponny.

Magic vara bara intresserad av sitt hö.

Vill verkigen köpa både Magic och Totte, de 2 är världens bästa ponnyer, just saying!   


Vilma tog lite bilder med kameran.

Men de kommer upp senare, för hon måste lägga upp de på sin blogg först.


Men ni får endå 2 bilder på Magic och Totte.


Av Freia Vahlsten Svennas - 11 mars 2013 16:57

dina fobier!



  • åka hiss

  • Ormar

  • Sprutor

  • Spindlar

  • Gå till tandläkaren

  • jordens undergång :P

  • höga höjder

  • spöööken

  • läxor

  • prov

  • DJURPLÅGERI!!!!    (djurplpågeri är min största fobi)

  • Att jag kanske aldrig får en egen häst...    

Det är väl typ det som är min fobier, kommer i alla fall inte på fler.






translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards