Hästar är bäst!

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Freia Vahlsten Svennas - 6 mars 2013 22:59

Dagens outfit:

T-shirt:Kappahl

Byxor: HM

 

Dagens frisyr: utsläppt i skolan och uppsatt i stallet

Dagens smink: inget

Dagens humör: glad'

Dagens hiss: var i stallet

Dagens diss: badade idag'

Dagens body butter: ingen

Dagens skal:

 

Av Freia Vahlsten Svennas - 6 mars 2013 22:37

När jag lyssnar på den här låten, känns det som att livet är perfekt och att jag kommer få en häst. 

Så jag lyssnar väldigt ofta på den.



ps. Om ni vill ha bättre uppdatering så skadar det inte att tipsa om något jag kan blogga om   


Av Freia Vahlsten Svennas - 6 mars 2013 21:56

innan jag dör måste jag...

 

 

 

  • ha haft en egen häst.

 

Det är väl typ det enda jag måste.

 

 

Av Freia Vahlsten Svennas - 6 mars 2013 21:44

Idag åkte jag då till åkerby med Vilma. Först gick vi till katten och gav den mat. Sedan var vi där ett tag och då kom Emma in och frågade om vi ville fodra och det ville vi såklart, vi fodrade ridskole stallet själva och stall 2 och stall 3 var hon med. Sedan gick vi in till Pompe för han var jätte svettig och så var han väldigt smutsig så vi borstade honom. Sedan gick jag till Totte och Vilma till Caramia och då borstade vi de fär skojs skull. Först borstade jag honom med rotviskan sedan ryktade jag honom med ryktborsten, och så. Sedan gosade jag med honom och man blir alltid så glad när man är med honom för han är alltid så glad. Innan vi åkte hem gick jag in till Magic och kramade honom. 

 

älskade ponny!   


Av Freia Vahlsten Svennas - 6 mars 2013 17:00

Idag simmade vi ju, och vi simmade 8 längder bröstsim och  2 längder ryggsim. Jag var jätte trött i benen när jag kom upp sedan skulle vi typ rädda en docka och det var  rätt så lätt men det hade vart lättare om jag kunde använda båda händerna men jag måste hålla för näsan. Direkt efter idrotten hade vi religon och vi skulle kolla på film men det gick inte så vi fick läsa i stället.   

Jag ska fråga om Åsa kan stjusa mig i till åkerby och  det skulle vara roligare om Vilma följde med då.


 

translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards