Hästar är bäst!

Alla inlägg den 15 maj 2013

Av Freia Vahlsten Svennas - 15 maj 2013 21:13

Bilder på Valter och Ulf


 

 

 

   

sötisarna



Bilder på Ulf

 

 

 

 

 

 

 

 

Bilder på Valter

 

 

 

 

 

 

 

 

Bilder på Mini Hoppe

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

flygande kanin   

 

 

 

 

 

Bilder på Bobbo

 

 

 

 

 

Bilder på Norpan

 

 

 

Bilder på  Pelle

 

 

 

 

Ormen Pelle, haha nejdå han slickades bara

 

 

 

 

 

 

 

 

Bilder på Cookie

 

 

 

 

Är ju hos Åsa så har inte kunnat fota katterna, men här får ni en gammal bild på dem.

  

 


Av Freia Vahlsten Svennas - 15 maj 2013 19:19

Har ju frågestund, ställ gärna frågor, svarar ärligt. Ni kan ställa frågorna här i inlägget. 


   


Av Freia Vahlsten Svennas - 15 maj 2013 18:14

Om någon har missat det så gillar jag Zayn mest för han har en sån söt blick, och han är såå snygg. 

 

I torsdags visades ju en program om one direction och det var då jag blev en directioner för det verkar så  snälla mot sina fans och så sjunger dem bra och så. 

Fast innan jag blev en directioner så gillade jag ändå deras musik. 

 

Oj, det var svårt att skriva ett sånt här inlägg, vet inte riktigt, ibland gillar jag vara någon och så det där sakerna jag skrev där ovan. 

 

Men jag gillar deras låtar för det är bra texter (okej alla låtar är inte bra då, men det flesta som jag har lyssnat på och jag har inte lyssnat på jättemånga för jag brukar hålla mig vid en låt ett tag innan jag börjar leta nya) och så sjunger de bra och har bra röster. 

 

Gud, har fått sjärnsläpp vet inte vad jag ska skriva. 

 

 

Kan väl skriva min lista då. (Snygghet, ordning vem jag tycker är snyggast)

 

1. ZAYN!!!   

2. Harry

3. Louis

4. Liam

5. Niall

 

Vet att inlägget inte blev så bra men jag har bloggtorka så det får duga.

'





Av Freia Vahlsten Svennas - 15 maj 2013 17:53

Tja, mitt namn är Leopard, jag är en tjej och jag heter Leopard pga att jag har prickar i pälsen. 


Jag älskar att gosa och enligt Freia är jag på lite förmycket.Och brukar gå på tangentbordet, jag ÄLSKAR uppärksamhet!!

Men det bästa jag vet är att  springa ute och jaga Tiger och bara ligga ute i solen. Älskar att vara ute!

Jag har tillochmed hoppat ut genom fönstret för att få vara ute även om jag redan varit ute i flera timmar. 


 

 

 



Av Freia Vahlsten Svennas - 15 maj 2013 15:41

Den här bilden är från Augusti så det är ju nästan ett år sen. 


Den här bilden är också från Augusti förra året, saknar dig Iris!


och den här bilden är för nästan exakt ett år sen. (Den blev tagen maj förra året).





translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards