Hästar är bäst!

Direktlänk till inlägg 4 maj 2013

Teddys födelsedags presenter-haul granngården

Av Freia Vahlsten Svennas - 4 maj 2013 13:34

-Jag köpte morotsgodis det är 1 kg. Happy och Dreamy ska också få smaka lite, men Teddy ska få mest. Kostade 45 kronor.




-Jag köpte två putssvampar, för dem har bara stora och det är svårt att putsa med stora. 9 kronor styck så därför blev det 18 kr för mig.

Jag har slagit in hans presenter, så jag tar från granngårdens hemsida men jag hittade inte denhär putssvampen så jag fick lov att ta från google så därför är bilden rätt dålig.

 


-Ryktsten, för deras har tagit slut eftersom att hästarna fäller så mycket.  Kostade 29 kr.


-Manrosetter, för hans är slut nu och han är så söt i flätor. Det blev rosa. :) Det är 16 styckna i en förpackning. Kostade 39 kr.


-Sedan köpte jag hamstergodis till hamstrarna. Kostade 29 kronor.



-Och så köpte vi mat åt kaninerna. Kostade 199 kronor.  Man kan ge sånhär mat till kaninerna, men jag brukar ge vanlig pellets också.



Vilma köpte också presenter till Teddy.

Hon köpte en stor svamp, som man kan svampa av Teddy med i sommar.

Ett grimskaft, för dem har inte så många för de flesta har gått sönder.

Och så köpte hon en gul hovkrats.

(Hittar ingen bild på grimskaften men det var  typ ljusblått).


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Freia Vahlsten Svennas - 20 augusti 2013 22:14


Av Freia Vahlsten Svennas - 18 augusti 2013 15:22

Den nya bloggen som jag ska dela med Ida och Vilma heter: http://enkopingsryttare.horseworld.se/ . Vi har inte hunnit fixa en design en, men Ida håller på med en nu tror jag.   Har bara kommit 2 inlägg just nu, men det kommer såklart fler.   ...

Av Freia Vahlsten Svennas - 18 augusti 2013 13:34


Ida har redan skapat en blogg som vi ska ha. Men jag och Vilma vet inte lösenordet än. Men när vi gjort nåt inlägg och fixat lite länkar jag den hit.   Där kommer jag lägga upp videon vi gjorde igår och skriva om ridpasset hos Dreamy. Hon var l...

Av Freia Vahlsten Svennas - 18 augusti 2013 00:08


Ville bara säga godnatt! Och ber verkligen om ursäkt för den dåliga uppdateringen, bara 3 inlägg!! Usch.. Lovar bättre uppdatering i morgon, har inte haft tid idag.     ...

translate the blog

presentation


Hej och välkomna till min blogg. Den handlar mest om mitt stora intresse, hästar. Rider på ridskola och på min medryttarhäst Dreamy. Hon är ett varmblod. Henne kommer ni nog få läsa mycket om.

Ställ gärna frågor

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Mustang Horse

    


Ovido - Quiz & Flashcards